Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei Suomalaiset pullukkanaiset voi olla niinkuin se "upea lihava elämäni" nainen?

Vierailija
22.08.2016 |

Vaan aina kateellisena ja laiskana valittamassa. Sain aamulla taas roskispaikalla katkeransävyisen katseen talomme valittajaläskiltä, kun minä olen salitreenaaja ja lihaskuntoilija ja kuntoilen muutenkin paljon talomme takana lähtevällä pururadalla. Miksei tee jotain asenteelleen??? Ei minä ole häntä tuollaiseksi lahtivalaaksi syöttäny. Asenne on se mistä kaikki alkaa muuttumaan rakkaat pyöreärunkoiset leidit! :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, hyvä tietää.

Vierailija
2/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska kenenkään läskin elämä ei ole "ihana lihava elämäni"! Miksi edes voisi olla?

Myös tämä mainitsemasi "upea lihava" on valittanut monesti huomaamattaan, että se siitä ihanuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, oletko nyt ihan varma että katseli sua katkerasti? Tai jos katseli, niin oliko asialla edes mitään tekemistä sen kanssa että hän on ylipainoinen ja sinä urheilullinen?

Itse olen pullukka, mutta tyytyväinen itseeni tällaisena. Siksi minä en ainakaan katsele mitenkään kateellisena ja katkerana nuoria, hoikkia ja timmejä. Jokainen saa olla sellainen kun haluaa. 

Vierailija
4/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli parasta, kun ihana lihava elämä lähti vähän laskettelemaan. Voin kuvitella suurimmalle osalle mammoista käyvän samoin. :D

Vierailija
5/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, oletko nyt ihan varma että katseli sua katkerasti? Tai jos katseli, niin oliko asialla edes mitään tekemistä sen kanssa että hän on ylipainoinen ja sinä urheilullinen?

Itse olen pullukka, mutta tyytyväinen itseeni tällaisena. Siksi minä en ainakaan katsele mitenkään kateellisena ja katkerana nuoria, hoikkia ja timmejä. Jokainen saa olla sellainen kun haluaa. 

Voi olla että ylireagoin, mutta en tiedä mitään syytä miksi juuri minulle nyrpistelee nokkaansa ja alkanu siitä kun monesti tullu minua vastaan pihassa kun olen lähdössä lenkkeilemään. Ei siis ole hänen kanssa mitään erityistä koskaan puhuttu, heipat sanottu ainoastaan. Ehkä oli vaan tavallista huonommalla tuulella tänään, mutta ottaisi mallia siitä whitneystä, vai mikä se ohjelman tähti oli.

Ap

Vierailija
6/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska kenenkään läskin elämä ei ole "ihana lihava elämäni"! Miksi edes voisi olla?

Myös tämä mainitsemasi "upea lihava" on valittanut monesti huomaamattaan, että se siitä ihanuudesta.

Se on se friiltä tuleva tv-sarja "upea lihava elämäni" siihen viitattiin.

Vierailija
7/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olet vain kuvitellut hänen mulkoilevan sinua.

Vierailija
8/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että ylireagoin, mutta en tiedä mitään syytä miksi juuri minulle nyrpistelee nokkaansa ja alkanu siitä kun monesti tullu minua vastaan pihassa kun olen lähdössä lenkkeilemään. Ei siis ole hänen kanssa mitään erityistä koskaan puhuttu, heipat sanottu ainoastaan. Ehkä oli vaan tavallista huonommalla tuulella tänään, mutta ottaisi mallia siitä whitneystä, vai mikä se ohjelman tähti oli.

Ap

Ehkä sun naamasta paistaa nuo asenteet, että pidät häntä "lahtivalaana" ja oletat hänen olevan sulle kateellinen. Ehkä se nyrpisteli sulle, kun näytit niin ylimieliseltä, vittumaiselta akalta. Mikä kirjoituksestasi päätellen siis oletkin.

Vierailija
9/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole katkera kenellekään kuntoilijalle; voisinhan itsekin niin tehdä jos haluaisin. Mutta en vain kertakaikkiaan halua. En ole koskaan saanut minkäänlaista nautintoa liikkumisesta, en edes sitä hyvää oloa liikkumisen jälkeen. Koko liikuntatapahtuman ajan vain odotan milloin se loppuu, ja sen jälkeen huokaisen helpotuksesta. Haluaisin kyllä pystyä nauttimaan liikkumisesta, mutta en vain kertakaikkiaan siihen kykene.

Sen sijaan kykenen hyvin moneen muuhun asiaan, joista saan aidosti iloa ja tyydytystä ja keskityn niihin (esim. lukeminen, taiteilu, kaikenlainen käsillä tekeminen).  Joo, olen pullea, mutta muuten ihan hyvä ihminen, ja se riittää minulle.

Vierailija
10/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon gainer ja lihottanu itteni et en todellakaa valita koska rakastan läskii ylikaiken!!!

Vierailija
11/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, sitä näkee mitä haluaa nähdä. Ja ap ilmeisesti  uskoo, että paksu naapuri on hänelle kateellinen ja katkera. En  ymmärrä tuota höpinää että "katsotaan" milloin milläkin asenteella. Mitä se edes tarkoittaa?? Täysin tulkinnanvarainen asia. 

Vierailija
12/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on, että yritän kovasti, todella kovasti olla rohkea ja itsevarma, mutta joskus se on vaikeaa. En ole sairaaloisen lihava, minulla ei ole makkaroita niskassa, mahani ei roiku muodottomasti ja nilkkani ovat kauniit, mutta muiden tekemien kommenttien ja toimien takia minun on joskus vaikeaa pitää pää pystyssä.

Toki, olen tuttavilleni se humoristi, mutta sisäisesti itken joka kerta, kun minua edes leikkimielisesti solvataan tai läskejäni läimitään. Pitäisi hankkiutua sellaisisra ystävistä eroon, mutta aikuisiällä on niin vaikeaa hankkia uusia ystäviä...

Vierailija
13/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä sun naamasta paistaa nuo asenteet, että pidät häntä "lahtivalaana" ja oletat hänen olevan sulle kateellinen. Ehkä se nyrpisteli sulle, kun näytit niin ylimieliseltä, vittumaiselta akalta. Mikä kirjoituksestasi päätellen siis oletkin.

Tämä on juuri tämä yleisin käsitys johon törmää pyöreämpien naisten seurassa. Että minä olisin heitä kohtaan ylimielinen. Päinvastoin, he sen leiman antaa kun pelkää sellaista asennetta. Auttaisin mielelläni häntäkin innostumaan kuntoilusta jos vain haluaisi.

Ap

Vierailija
14/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän ihmisiä, jotka katsovat nyrpeästi kun toinen jaksaa jossain paremmin kuin muut. Ihan joka sortin ihmisistä. Hassua toki on se, ettei kaikkien ihmisten kesken saisi edes sanoa urheilustaan tai sen suorituskesta yhtään mitään kun alkaa kauhean katkeraa tekstiä, aivan kuin sanoisin heitä nahjukseksi. Sitten yritetään saada minua liikkumaan vähemmän, etten vain rasitu liikaa, mutta kun se ei ole minulle vaihtoehto. Minä en vain ymmärrä sitä, miksi ihmisten pitää kokoajan punnita itseään toisen saavutuksia omiin. Ei se ole toisen vika jos ei toista kiinnosta tehdä moisia asioita.

Vierailija
15/15 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voisivat alkaa nyt jo valmistautua laittamaan itsensä rantakuntoon ensi kesää varten. Vaikka tämä kesäkään ei ole vielä päättynyt, tulee ensi kesä vastaan yllättävän nopeasti, nopeammin kuin moni huomaakaan. Lisäksi jos on oikein kunnolla ylipainoa, niin kyllä silloin siitä rantakuntoon pääseminen viekin useita kuukausia helpostikin, joten silloin ollaankin jo melko lähellä ensi kesää. Eli aloittakaapa rantakunnon hankkiminen ensi kesää varten NYT HETI, eikä vasta joskus 15. päivä!