En ymmärrä "tee"n juontia
Sehän ei maistu miltään eikä vaikuta mitään. Ihme pelleilyä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on "tee"?
Tyhmäkö olet? Se on teen kaltaista juomaa, jota voi valmistaa mm. kuivatuista vaahteranlehdistä.
Se on muuten hyvää. Minä kutsun sitä "vaahtera"-juomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä kahvin juojia. Se maistuu pahalle, pistää mahan sekaisin ja aiheuttaa riippuvuutta.
Mulle kahvi ei tee mitään näistä :)
Kokeilepa jättää kahvi pois muutamaksi päiväksi, jos juot vaikka yhden kupin joka päivä. Saat päänsäryn, eli vieroitusoireita. Lääketieteellinen tosiasia, alapeukuta vaikka sadan vpn:n kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä kahvin juojia. Se maistuu pahalle, pistää mahan sekaisin ja aiheuttaa riippuvuutta.
Kuinka pitkiä aikoja olet ollut ilman kahvia?
Vietän paljon aikaani Englannissa ja on aika hauskaa lukea kommentteja joissa todetaan että miehekkäät miehet eivät juo teetä. Kaikki juovat siellä teetä. Suomi on varmasti jenkkien kanssa kahvihulluinta kansaa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän kahvista ja teestä molemmista paljon, valitettavasti en vain terveyssyistä voi juoda enää kahvia. Onneeksi voin juoda teetä.
Sama ongelma. Kahvi pistää mahan ihan sekaisin. Teestä olen silti pitänyt aina onneksi enemmän, mutta välillä olisi ihanaa hakea kunnon latte.
Vierailija kirjoitti:
Kahvin ei kuulu maistua pahalle, olet varmasti juonut sitä aivan väärissä paikoissa.
Ei se mitään, en minäkään ymmärrä miksi jotkut juovat kahvia. Kamalan makuista. Toisin kuin tee, joka on maailman toiseksi suosituin juoma heti veden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa jättää kahvi pois muutamaksi päiväksi, jos juot vaikka yhden kupin joka päivä. Saat päänsäryn, eli vieroitusoireita. Lääketieteellinen tosiasia, alapeukuta vaikka sadan vpn:n kautta.
Olen kokeillut, viikkojakin. Ei vaikutusta. Mulle kahvi sopii.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä taas en ymmärrä, miten ap:lle on niin vaikeaa kirjoittaa oikein noinkin yksinkertainen asia, kuin teen juonti! Ei siihen tarvitse mitään sitaatteja tukkia !
Horsman lehdistä on joskus tehty teen korviketta. Jos se tarkoittaa sitä.
Mä en ymmärrä vastaavasti "kahvi"n juontia. Se on pahaa ja haisee kakalle.
Vierailija kirjoitti:
Teen juojat on jotenkin erikoisia. Teetä juova mies olis kyllä turn off :D
Mukava tietää, että teen juontini toimii sinun suuntaasi esivalintana. Tiedän, että sinunlaisesi tomppelin takia ei tarvitse vaivautua.
Itse juon teetä, ja vihreä tee esimerkiksi on hyvin terveysvaikutteista ja sisältää paljon antioksidantteja. Vihreän teen juonti voi jopa ehkäistä syöpää. Juon mustaa teetä kylminä vuodenaikoina maidon kanssa. Kesällä ei tule juotua mustaa teetä. Yrttiteetä juon iltaisin, ja niin muuten juo miehenikin, joka on suuri kahvin juoja. Iltojen yrttitee vaihtelee. Kärsin helposti närästyksestä, ja kahvi on pahin aiheuttaja. Mikäli närästää, niin aito piparminttu tee auttaa pahimman yli. Ns vanhan kansan neuvo.
Juon kahvin vain mikäli on ummetusta. Kahvi auttaa viidessä minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei maistu miltään eikä vaikuta mitään. Ihme pelleilyä.
Samaa voi sanoa kahvista.
En juo kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut, viikkojakin. Ei vaikutusta. Mulle kahvi sopii.
Ei kyseessä ole kahvin sopivuus tai epäsopisuus vaan kofeiinin vaikutus elimistöön. Mutta provohan tämä on, ei kukaan voi olla noin tyhmä.
Mä tykkään nimenomaan teen korvikkeista. Niissä vasta makua löytyykin. Valkoista teetä juon myös. Mä lipittelen iltasin teen korvikkeita etten koko aikaa ravais jääkaapilla.