Auttakaa nyt helvetti!! Tarvin äkkiä jostain 8000 €
Mun pitää parin päivää päästä maksaa velkoja eikä mulla ole yhtään rahaa!!!! Velat ovat oma tekemiä mutta mulla ei ole yhtää rahaa!! Eikai tää mun vika ole jos pysty näin lyhyessä ajassa maksaa!!
Kommentit (26)
Tee kahta työtä ja kolmatta pimeästi.
Vierailija kirjoitti:
http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Maksut-laskut-perinta/perinta/velka…
Äläkä enää hölmöile.
Ap, velkajärjestely vaikuttaisi nyt parhaalta menettelytavalta ja neuvolta aikataulusi huomioiden. Summa ei ole ihan pieni, joten työtä sen takaisinmaksu vaatii.
Ota myös vielä yhteyttä luottokorttisi myöntäjään ja kerro tilanteesi takaisinmaksukyvyn suhteen. Olisiko suoraan neuvoteltavissa takaisinmaksusuunnitelma, jolla saisit aikaa järjestellä asiaa? Sinulla on ilmeisesti kuitenkin palkkatuloja, mikä on ollut edellytys luotollisen tilin myöntämiselle. Vai kuinka on?
Tarmokkuutta vaaditaan, joten pidä muuten elämäsi kunnossa ja itsestäsi huolta. Osa siitä on, kuten toisaalla todettiin, fiksusti elämisen opettelu. Monikaan ei nykyisin kotoaan saa toimivia oppeja taloutensa hoidosta, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä korjata asiaa ja opetella elämään todellisen varallisuutensa mukaan.
Muutoksia se vaatii, mutta niiden myötä saat mielenrauhan.
Minkä takia minä kuulen polvilumpioiden hajoamisen äänen....
Koska velka on luottokorttiyhtiölle, on takaisinmaksusta sopiminen helppoa. Muutenkaan sitä koko summaa ei kerralla makseta vaan maksat minimin. Ei hätää siis.
Soita siis sinne luottokorttiyhtiöösi.
On se, sieltä on irtisanottu 140 000 ihmistä.