HIMYM lopetus :(
Aloitin vasta tänä kesänä katsomaan How I met your motheria ja koukutuin sarjaan todella. Eilen katsoin viimeisen jakson ja olin niin pettynyt, että melkein itkettää. Loistava sarja pilattiin surkealla lopulla.
Onko täällä muita samaa mieltä olevia? Tarvitsisin vertaistukea. Ärsyttää vaan tosi paljon :D
Kommentit (19)
Oon samaa mieltä. Koko viimenen kausi oli niin täyttä paskaa, et lähes pilasi sarjan kokonaisuuden.
Siinä oli ihan älyttömän typerä loppu, joka teki koko sarjasta ihan turhan!! Ärsyttää ajatellakin!
Vierailija kirjoitti:
No miten se sit loppui?
No mitä vittua katso? Miks ees avaat keskustelun jos et oo kattonu sarjaa 😂
Olen katsonut itsekin sarjaa. Loppu jäänyt näkemättä. Onko niin vaikea kirjoittaa lyhyesti tiivistelmä? Tietää kannattaako vikoja jaksoja kurkkia :)
Onko vielä huonompi kun Dexterin vika kausi/loppu??
Ei se mun mielest ollut huono. Vähän itkin jopa :D
Mä en muista enää miten se loppui. Joku voisi virkistää muistiani. Se Tedin eukko eli tämä "mother" oli kyllä mielestäni jotenkin ärsyttävä ja sellainen lame. Mä olisin niin halunnut, että Ted olis kuitenkin päätynyt yhteen elämänsä oikeasti suurimman rakkauden eli Robinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut itsekin sarjaa. Loppu jäänyt näkemättä. Onko niin vaikea kirjoittaa lyhyesti tiivistelmä? Tietää kannattaako vikoja jaksoja kurkkia :)
Ted tapaa äidin ja he rakastuvat. He ovat kuin luodut toisilleen, mutta äiti sairastuu ja kuolee. Tässä kohtaa Ted pääsee siis tarinansa loppuun ja lapset sanovat hänelle, että niin, siis toisin sanoen tykkäät Robinista, koska oot just käyttänyt ikuisuuden puhuen hänestä, vaikka muka kerroit äidin tapaamisesta. Äiti on kuollut joten haluamme että olet onnellinen. Ted etsii Robinin ja vanha liekki leimahtaa.
Aivan hirveä ratkaisu sarjan luojilta. Äiti on aivan mahtava nainen ja katsojat rakastuivat häneen. Ja sitten muka koko juttu olikin Robinista? Aivan turhaa kikkailua. Ted jos kuka olisi ansainnut happily ever afterinsa.
Loppu pilasi koko sarjan. Pidin viimeiseen jaksoon saakka sitä yhtenä parhaista sarjoista joita olen koskaan katsonut, mutta loppu todellakin pilasi kaiken.
Ted oli niin symppis tyyppi, että toivoin sellaisia miehiä olevan olemassa oikeastikin, ja sitten lopuksi hänestä tehtiinkin ihan tavis päättämätön ressukka. "Tein lapset ja menin naimisiin, vaikka oikeasti tahdoinkin ihan toisen naisen jne. onpa hyvä että vaimo kuoli, että vihdoin pääsen painamaan sitä jonka oikeasti tahdon." Blääh...
Ja Robinin ja (äh, en muista nyt sen miehen nimeä) ero oli myös pettymys, tyhmää, että nykyään kaikilla tarinoilla pitää olla niin raadollinen loppu. Eikö kukaan voi oikeasti enää rakastua, mennä naimisiin, olla pettämättä, elää tavallista elämää ja pysyä yhdessä?
Onneksi on Lily ja Marshall. <3
Kaikki loppuun pettyneet katsokaa tämä! Tämä on vaihtoehtoinen loppu, ja monien fanien mielestä tarinan olisi pitänyt päättyä näin.
Vierailija kirjoitti:
Loppu pilasi koko sarjan. Pidin viimeiseen jaksoon saakka sitä yhtenä parhaista sarjoista joita olen koskaan katsonut, mutta loppu todellakin pilasi kaiken.
Ted oli niin symppis tyyppi, että toivoin sellaisia miehiä olevan olemassa oikeastikin, ja sitten lopuksi hänestä tehtiinkin ihan tavis päättämätön ressukka. "Tein lapset ja menin naimisiin, vaikka oikeasti tahdoinkin ihan toisen naisen jne. onpa hyvä että vaimo kuoli, että vihdoin pääsen painamaan sitä jonka oikeasti tahdon." Blääh...
Ja Robinin ja (äh, en muista nyt sen miehen nimeä) ero oli myös pettymys, tyhmää, että nykyään kaikilla tarinoilla pitää olla niin raadollinen loppu. Eikö kukaan voi oikeasti enää rakastua, mennä naimisiin, olla pettämättä, elää tavallista elämää ja pysyä yhdessä?
Onneksi on Lily ja Marshall. <3
Joo siis Robin ja Barney oli niin ihana pari! Oli hienoa nähdä niiden molempien kehitys ja sitten viimeisessä jaksossa molemmat taantuu takaisin lähtötilanteeseen :/
Ja ihan järjetöntä, että koko vika kausi pyöri niiden häiden ympärillä ja sitten about viisi minuuttia naimisiinmeno -kohtauksen jälkeen ne onkin eronnut :(
Ja se, että se Tedin vaimon kuolema ohitettiin vaan olankohautuksella ja taas Ted on rakastunut Robiniin. Argh.
Onneksi sentään Lily ja Marshall pysyivät yhdessä. Se nyt olisi ollut kaiken huippu jos nekin olisi erotettu!
Ap
Siis aivan huippu sarja, mutta vika kausi oli ihan surkea. Mä en tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa siinä kohtauksessa kun Ted päästi Robinista irti. Ja muikki lähti kohoamaan kohti taivaita :D
Ja joo, minustakin loppu meni liian nopeasti ja typerästi. Kuten aiempi kommentoija sanoi että äidin kuolema vaan ohitettiin ja lapset kannusti Robinin syliin. Koko Tedin olemus ja syvyys sivuutettiin.
Sarjan parhautta loppuun asti olivat Lily ja Marshall. <3 Mä oikeasti itkin kun ne sarjan alkukausien jälkeen erosivat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki loppuun pettyneet katsokaa tämä! Tämä on vaihtoehtoinen loppu, ja monien fanien mielestä tarinan olisi pitänyt päättyä näin.
Tää olisi ollut täydellinen lopetus loistavalla sarjalle! :)
Ap
Katsoin myös ton alternative endingin, oli ihana <3 nyt mun on varmaan pakko katsoa koko sarja alusta :D t. 14
Sarja olisi ollut mielestäni parempi ilman sitä, että päähenkilö muka kertoo tarinaa lapsilleen.
Siis ongelmanahan tuossa oli se, kun ne sarjan käsikirjoittajat olivat suunnitelleet sen loppuvan noin jo ihan alunperin. Joo, siinä on järkeä, jos katsoo ensimmäisen ja viimeisen jakson peräkkäin, mutta kun siinä ensimmäisen ja viimeisen jakson välissä tapahtui niin paljon kaikkea, mitä ei vaan voi sivuuttaa sanomalla "mutta kun me suunniteltiin tää näin". Ymmärrän idean, ja ideana kyllä hyvä, mutta ei vaan toiminut käytännössä.
Olisin voinut hyväksyä Barneyn ja Robinin eron, jos se olis tapahtunut hitaammin. Miksi käyttää koko tuotantokausi häihin, jos ne sitten eroaakin silmänräpäyksessä? Muutenkin viimeinen jakso oli ihan yhtä sählinkiä, tapahtui liian monta asiaa liian nopeasti. Hirveää kuraa.
Huh, alternative ending pelasti totaaliselta hermoromahdukselta! Miten voikin hyvän sarjan paska loppu kiukuttaa näin paljon... Robinin ja Barneyn ero oli itelle kovin paikka, EI niiden pitäny erota!!!
Pitäisiköhän hankkia elämä...
No miten se sit loppui?