Mies ei anna lähteä yksin pitämään hauskaa
Ensi viikon lopulla olisin yksin menossa baariin pitämään hauskaa. Ystäviä ei ole ja mies saisi jäädä hoitamaan lapsia kotiin. Mitä tehdä kun hänen mielestään en saa mennä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkaan mies ei halua, että menen ystävieni kanssa ulos. Mutta hän käy harva se viikonloppu kaveriensa kanssa baarissa. Olettaa et mä oon kotona tekemättä mitään kun hän pitää hauskaa. Eikä ota mua myöskään mukaan.
Miten voit elää noin sairaassa "suhteessa"? Eikö sulla ole mitään omaa tahtoa? Itsepä olet soppasi keittänyt, joten turha valittaa. Itse en katsoisi hetkeäkään tuollaista äijää, joka taitaa kaiken kukkuraksi pettääkin sinua, kun ei pyydä mukaan ja on koko ajan menossa ja kieltää sinua.
Mulla itsellä ei ole hirveitä pakottavia haluja lähteä juhlimaan. Joskus olisi kiva mennä, mut tosi harvoin. Onko tuo mielestäsi pettämisen merkki? Täytyykö mun tehdä yllätyshyökkäys joskus ystävän kanssa yön pikkutunneilla katsomaan mitä se mies puuhaa?
No sitten et mene. Valinta on sinun. Olet nyt valinnut tuon miehen ja tehnyt vielä lapsosenkin tämän kanssa, joten ne olivat sinun valintojasi, huonoja sellaisia. Luultavasti mies tietää myös, ettet ole ihan täysipäinen kun olet hänet huolinut, joten turha sinulta on baarissakaan kovin kummoista viisautta odottaa... Mitä luultavimmin juhlisit siis itsellesi lisää ongelmia.
Elä siis tai ole elämättä, miehen kanssa tai ilman miestä, valinta on sinun, ei miehesi. Voithan myös sinä vaihtaa lukot oveen kun mies lähtee.
Naistenillat ovat otollisia paikkoja pettämiselle ja jos herää vieraassa kämpässä ku**i suussa niin voi hätävalheena keksiä yöpyneensä kaverin luona "koska meni niin myöhään ja viimeinen dösä ehti mennä."
Joo. Ymmärrän ap:n miestä. Mulle kävi juuri noin eli vaimo tapaili vieraita miehiä käydessään ulkona naispuolisten ystäviensä kanssa. Väitti kivenkovaan ettei mitään vakavaa koskaan tapahtunut, mutta tämän kokemuksen jälkeen puolisoni ei lähde baariin tai kotibileisiin viettämään "tyttöjeniltaa".
Kyllä minäkin alkoholistin jättäisin. Mene lenkille tai jonnekin muualle. Ei kukaan mene yksin paarin kuin seksiä hakemaan tai alkoholistit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin alkoholistin jättäisin. Mene lenkille tai jonnekin muualle. Ei kukaan mene yksin paarin kuin seksiä hakemaan tai alkoholistit.
Mies ei anna lähteä yksin edes kylpylään tms ei mihinkään. Ei tässä se baari ollut pääasia.
Ja ihmiset ihmettelevät, mikseivät kaikki halua parisuhteita.
Onnittelut ap siitä että olet löytänyt itsellesi oikean namupalan ja tehnyt tämän kanssa lapsia ja ilmeisesti aiot olla tossun alla koko lopun elämääsi.
Tajua nyt ettet ole holhouksenalainen tai muuten miehesi alamainen. Mene pitämään hauskaa, ja jos miehesi vaihtaa lukot, niin siinähän vaihtaa. Ota tarpeeksi rahaa tai kortti että voit mennä jonnekin hotelliin yöksi jos et kavereillesi pääse. Luultavasti ihana sielunkumppanisi kuitenkin vain bluffaa ja odottaa että tottelet häntä, herraasi ja jumalaasi, yhtä nöyrästi kuin aikaisemminkin. Ja jos elämäsi on mielestäsi hyvää sellaisena, niin jatka kaikin mokomin. Ja toivo etteivät lapsenne ota teistä naisen ja miehen mallia.
Sinä itsesi olet järjestänyt tuohon sotkuun, joten sinun osasi on myös järjestää itsesi ulos sieltä.
Ja jos miehesi on väkivaltainen etkä yksin selviä, niin ota yhteyttä turvakotiin tai auttaviin puhelinlinjoihin ja hanki sitä kautta apua ja neuvoja.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
En ole hakemassa mitään seuraa. Voisin kyllä lähteä yksin vaikka kylpylään kuten joku ehdotti mutta sekään e sopisi miehelleni. Ja kyllä olen jo keski-ikäinen että nuori en ole.