Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna lähteä yksin pitämään hauskaa

Vierailija
21.08.2016 |

Ensi viikon lopulla olisin yksin menossa baariin pitämään hauskaa. Ystäviä ei ole ja mies saisi jäädä hoitamaan lapsia kotiin. Mitä tehdä kun hänen mielestään en saa mennä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella voisi kieltää?

Vierailija
2/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sinulla onkin tosi hauska ilta tulossa! :D Tarvitsetko lupaa menemisiisi? Tarvitseeko miehesi? Oletko aikuinen vai holhouksen alla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaa kuulemma lukot eikä kotiin ole tulemista.

Vierailija
4/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ettekö saa lapsia hoitoon ja menisitte yhdessä? Tai jos haluaisit tehdä jotain muuta itseksesi, kuin mennä baariin? :) mene vaikka kylpylään, syö hyvin ja ota muutama drinksu! Ei miehesi voi kieltää sinua, mutta minusta baarissa käyminen yksin on tylsää, kun voisi tehdä jotain mukavampaakin.

Vierailija
5/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh.. Jätä tollanen hullu!!

Vierailija
6/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies pelkää, että petät häntä.

Vierailija
7/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ettekö saa lapsia hoitoon ja menisitte yhdessä? Tai jos haluaisit tehdä jotain muuta itseksesi, kuin mennä baariin? :) mene vaikka kylpylään, syö hyvin ja ota muutama drinksu! Ei miehesi voi kieltää sinua, mutta minusta baarissa käyminen yksin on tylsää, kun voisi tehdä jotain mukavampaakin.

Ei ole ketään hoitajaa lapsille ja muutenkin haluaisin joskus mennä ilman miestä tai lapsia johonkin. Menisin ystävien kanssa jos niitä olisi.

Vierailija
8/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vaihtaisit osoitettasi kokonaan... Jos vaihtaa lukot, voit soittaa poliisit ovia avaamaan.

Vierailija
9/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies pelkää, että petät häntä.

Ollaan oltu tosi kauan yhdessä enkä ole häntä koskaan pettänyt.

Vierailija
10/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos vaihtaisit osoitettasi kokonaan... Jos vaihtaa lukot, voit soittaa poliisit ovia avaamaan.

Ei ole oikein mahdollisuutta eroon. Sen verran solmussa raha-asiat.

Vierailija
11/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis lähteä huoraamaan. Hä?

Vierailija
12/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mies ei halua, että menen ystävieni kanssa ulos. Mutta hän käy harva se viikonloppu kaveriensa kanssa baarissa. Olettaa et mä oon kotona tekemättä mitään kun hän pitää hauskaa. Eikä ota mua myöskään mukaan.

Vierailija
13/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ketään hoitajaa lapsille ja muutenkin haluaisin joskus mennä ilman miestä tai lapsia johonkin. Menisin ystävien kanssa jos niitä olisi.

Tottakai saat mennä yksin. Ei mies voi sitä kieltää. Mutta ehdotin vain, että älä tyydy pelkkään baariin, vaan lähde esim. kylpylään rentoutumaan.

Vierailija
14/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille, että tässä maassa on perustuslain takaama liikkumisvapaus.

Mieti kuitenkin, onko kiellon syynä se, että miehesi tietää sinun käyttäytyvän "sopimattomasti"?

Jaa että vaihtaa lukot? No se on sitten hänen valintansa. Toivottavasti sillä paikkakunnalla on yhtä helppo löytää uusi asunto kuin sinulla yösija sinä yönä, jona et pääse kotiisi.

Vierailija
15/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pidemmän keskustelun paikka. - Ehkä joudut keskustelemaan vähän isommilla kirjaimilla, mutta ei kuullosta oikein terveeltä, että jos sinulla on omaa menoa satunniaeksi illaksi, niin mies höpisee, jotain lukkojen vaihdosta, - Olettaen, että olet vapaa liikkumaan ja elämään muuten, vaikka kieltämättä ei voi välttyä ajatukselta, että suoritat ehdonalaista miehen tarkkailussa ja valvonnassa.  Ei ole terveen parisuhteen merkki minusta se, jos pitää olla jatkuvasti ja alinomaan toisen vieressä tai kuuloetäisyydellä. - Minä ainakin saattaisin tukehtua silloin.  

Vierailija
16/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkaan mies ei halua, että menen ystävieni kanssa ulos. Mutta hän käy harva se viikonloppu kaveriensa kanssa baarissa. Olettaa et mä oon kotona tekemättä mitään kun hän pitää hauskaa. Eikä ota mua myöskään mukaan.

Ja sinä et eroa, koska....niin miksi et eroa?

Vierailija
17/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit elää noin sairaassa "suhteessa"? Eikö sulla ole mitään omaa tahtoa? Itsepä olet soppasi keittänyt, joten turha valittaa. Itse en katsoisi hetkeäkään tuollaista äijää, joka taitaa kaiken kukkuraksi pettääkin sinua, kun ei pyydä mukaan ja on koko ajan menossa ja kieltää sinua.

Vierailija
18/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole tällainen. Ei käy itsekkään yksin yhtään missään. Joko lasten kanssa tai sitten jos joskus harvoin saadaan lapset hoitoon niin yhdessä mennään. Nyt vaan haluaisin ettei aina roikuttaisi niin tiukasti yhdessä.

Vierailija
19/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvemman oikeudella ainakin meillä.

Vierailija
20/27 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko niin paljon huomiota muilta miehiltä? Haloo! Sinkut voi mennä yksin baariin, ei varatut. Vai oletko niin viinan ja humalan perään?

Eiköhän meistä jokainen tiedä millaista on olla yksin baarissa... Oletko alkava alkkis, huomiohuo*a vai puolison kiusaaja?

Miehesi uhkauksen taso on liikaa vaikka ymmärrän täysin miksi hän pahoittaa mielensä.

Jokainen tarvitsee välillä omaa aikaa, mutta miksi mennä yksin baariin?! Sen niin tietää miksi sinne mennään. Minä ainakin naisena pystyn myöntämään, että jos haluaisin mennä yksin, ilman miestäni baariin, niin hakisin miesten huomiota.

Ja ystäviä löytyy harrastusten kautta. Tai netistä. Kokeile!

Taidat olla aika nuori 20-25v? Aikuisempana ymmärrät, että tuo ei ole soveliasta jos mielii pysyvää parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä