Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä vihaan itteäni.

Vierailija
21.08.2016 |

Oon entinen koulukiusattu. Edelleen tulee hetkiä kun vaivun samaan tilaan kuin silloin ja tulee kiusattu olo. En pääse varmaan koskaan tästä tunteesta. Oon niin epäonnistunut ihminen kuin olla ja voi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempaakin voisi tapahtua. Ajattele niitä lukuisia ihmisiä jotka eivät löydä naisystävää tai miesystävää vaikka kuinka haluaisivat. Heitä on paljon.

Ehkä tämä piristi.

Vierailija
2/3 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun pitää olla kiitollinen että on kiusattu ja ilmeisesti edelleenkin kiusataan. Mulla on just nyt tosi huono olo. Mä en jaksaisi tätä elämää. Pelkään että lapsiakin kiusataan. Vittu että on tyhmää jatkaa tätä merkityksetöntä elämää. Kuolemanpelko ja lapset pitää mut hengissä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mun pitää olla kiitollinen että on kiusattu ja ilmeisesti edelleenkin kiusataan. Mulla on just nyt tosi huono olo. Mä en jaksaisi tätä elämää. Pelkään että lapsiakin kiusataan. Vittu että on tyhmää jatkaa tätä merkityksetöntä elämää. Kuolemanpelko ja lapset pitää mut hengissä.

Ap

Kaikilla meillä on ongelmamme.

Toiset itkee sitä kun joutuvat olemaan yksin ja kukaan ei halua tehdä lapsia heidän kanssaan jne.

Toiset itkee kun on pyörätuolissa lopun ikänsä tai sokeana jne. Asiat pitää suhteuttaa.