Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille sunnuntai "vasta sunnuntai" vai "jo sunnuntai"?

Vierailija
21.08.2016 |

Käydään tästä vääntöä mun teinin kanssa kun hänelle se on "jo sunnuntai", siis että viikonloppu on mennyt jo. Saattaa lauantaina sanoa "huomenna on jo sunnuntai" - ikäänkuin surra jo etukäteen että viikonloppu meni!

Minä taas olen "vasta sunnuntai" -ihmisiä. Tänäkin aamuna ajattelin, että ihanaa että on vasta sunnuntai ja suunnittelin kaikkea kivaa ohjelmaa päivän varalle ennen kuin nousin sängystä :)

Kumpi sinä olet?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo sunnuntai

T. teini

Vierailija
2/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sunnuntai vaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä sunnuntai. Joskus kello herättämässä, tänään ei ja se tuntuu mukavalta.

Vierailija
4/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo sunnuntai. Paitsi jos lomaviikko on alkamassa, silloin sunnuntai on ''vasta sunnuntai'', koska maanantaina ei tarvitse mennä töihin.

Vierailija
5/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai, nyt on sunnuntai." Päivistä sekaisin enkä ole Paavo.

Vierailija
6/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai on usein vielä kiireinen päivä. Kaupaa, siivoamista, harrastuksia, kissanristiäisiä. Sunnuntaina saa sitten vain olla möllöttää. Sunnuntai onkin minulle viikon pisin päivä (ihan positiivisesti ajateltuna), niin että kai se sitten on "vasta sunnuntai".

Vierailija
7/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olispa jo maanantai, mutta nyt on vasta sunnuntai". Inhoan sunnuntaita, on niin tylsää! Olis edes töitä tänään, mutta kun työvuorolistan laatijan on pakko laittaa kaksi vapaata sunnuntaita per jakso. Kele, kohta tuhlannu kaikki rahat verkkokauppoihin, mun sunnuntain ainoa huvitus.

Vierailija
8/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se on "jo sunnuntai", kun tänään viimeinen työpäivä 9 putken jälkeen. Illalla pääsen nauttimaan kolmesta ansaitusta vapaasta.

Vierailija
9/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo sunnuntai. Tulevs työviikko keskitysleirillä alkaa maanantaina. Sunnuntain on minulle ahdistuspäivä.

Vierailija
10/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oho, nyt on jo sunnuntai"

Vierailija
11/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo sunnuntai. Silloin iskee monesti ihan kunnon pre-monday fiilikset eli on melkein yhtä synkkä olo kuin maanantaina herkästi. Kun vapaa-aika on taas kerran lopuillaan ja arki kohta alkaa, usein tosi vaikea saaha mitään järkevää aikaan sunnuntaisin. Sitä on vaan.

Vierailija
12/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pelkkä sunnuntai vaan. Sen sijaan keskiviikko on mulle usein "vasta keskiviikko", varsinkin jos työviikko on ollut hektinen maanantaista saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä