pystyisitkö asumaan samassa huoneessa kymmenen tuntemattoman naisen kanssa?
Siis saisit päivisin tehdä mitä vain, mutta täytyisi nukkua samassa huoneessa.
kysymys on lähinnä naisille.
Kommentit (9)
Nojoo..
Yöt tosiaan tarvisin itelleni, olen huonouninen ja vieraat kuorsaajat ja pyöriskelijät veis mun yöunet ..
Totta helkkarissa. Ja viettelisin joka akan. Näin naisena se voisi viedä jonkun yön mutta jokaisen saisin lopulta, kenet haluaisin.
En haluaisi koskaan, missään olosuhteissa asua ja etenkään nukkua kenenkään kanssa samassa tilassa edes yhtä yötä. Ihan sama, olisiko ihmisiä yksi tai kymmenen, naisia, miehiä, sukulaisia, ystäviä, tuntemattomia. Tarvitsen paljon omaa rauhaa ja olen huonouninen. Rakastan läheisten seuraa, mutta vain hyvin rajoitettua määrää per päivä.
Vierailija kirjoitti:
Totta helkkarissa. Ja viettelisin joka akan. Näin naisena se voisi viedä jonkun yön mutta jokaisen saisin lopulta, kenet haluaisin.
Et saisi minua ikinä.
Vaikka olikin naisille niin vastaan kuitenkin että pystyisin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et saisi minua ikinä.
Näin ne kaikki sanoo. Ennen ensimmäistä orgasmiaan.
Ongelmat:
1. Kälätys jatkuisi aamun tunneille saakka.
2. Piereskely. Kukaan ei uskalla pieraista, joten aamuyöstä naiset heräisivät toistensa unipieruihin.
3. Kaikki naiset käyvät pissalla öisin, joten jälleen yksi herääminen lisää.
4. Juuri kun olet saanut unen päästä kiinni, Pirkon vibraattori pärähtää käyntiin ja jäät kuuntelemaan sen hiljaista hyrinää.
Vierailija kirjoitti:
4. Juuri kun olet saanut unen päästä kiinni, Pirkon vibraattori pärähtää käyntiin ja jäät kuuntelemaan sen hiljaista hyrinää.
Ja joko: A: kierit kateellisena ja kärkyt sitä vibaa pirkolta lainaan jahka hän on ensin saanu sessionsa päätökseen, tai B: teet pirkon kateelliseksi kaivamalla yöpöydän laatikosta kunnon käsivarsidildon ja survaset sen sisuksiin herättäen karmealla surinalla ja eläimellisellä kiljunnallas koko makuusalin
Hiton ankeeta ois.Toivosin ettei tarte puhua mittään ja saa vaan nukkua rauhassa:D