Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pystyisitkö asumaan samassa huoneessa kymmenen tuntemattoman naisen kanssa?

Vierailija
20.08.2016 |

Siis saisit päivisin tehdä mitä vain, mutta täytyisi nukkua samassa huoneessa.
kysymys on lähinnä naisille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton ankeeta ois.Toivosin ettei tarte puhua mittään ja saa vaan nukkua rauhassa:D

Vierailija
2/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo..

Yöt tosiaan tarvisin itelleni, olen huonouninen ja vieraat kuorsaajat ja pyöriskelijät veis mun yöunet ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helkkarissa. Ja viettelisin joka akan. Näin naisena se voisi viedä jonkun yön mutta jokaisen saisin lopulta, kenet haluaisin.

Vierailija
4/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi koskaan, missään olosuhteissa asua ja etenkään nukkua kenenkään kanssa samassa tilassa edes yhtä yötä. Ihan sama, olisiko ihmisiä yksi tai kymmenen, naisia, miehiä, sukulaisia, ystäviä, tuntemattomia. Tarvitsen paljon omaa rauhaa ja olen huonouninen. Rakastan läheisten seuraa, mutta vain hyvin rajoitettua määrää per päivä.

Vierailija
5/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta helkkarissa. Ja viettelisin joka akan. Näin naisena se voisi viedä jonkun yön mutta jokaisen saisin lopulta, kenet haluaisin.

Et saisi minua ikinä.

Vierailija
6/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olikin naisille niin vastaan kuitenkin että pystyisin helposti.

Vierailija
7/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saisi minua ikinä.

Näin ne kaikki sanoo. Ennen ensimmäistä orgasmiaan.

Vierailija
8/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat:

1. Kälätys jatkuisi aamun tunneille saakka.

2. Piereskely. Kukaan ei uskalla pieraista, joten aamuyöstä naiset heräisivät toistensa unipieruihin.

3. Kaikki naiset käyvät pissalla öisin, joten jälleen yksi herääminen lisää.

4. Juuri kun olet saanut unen päästä kiinni, Pirkon vibraattori pärähtää käyntiin ja jäät kuuntelemaan sen hiljaista hyrinää.

Vierailija
9/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4. Juuri kun olet saanut unen päästä kiinni, Pirkon vibraattori pärähtää käyntiin ja jäät kuuntelemaan sen hiljaista hyrinää.

Ja joko: A: kierit kateellisena ja kärkyt sitä vibaa pirkolta lainaan jahka hän on ensin saanu sessionsa päätökseen, tai B: teet pirkon kateelliseksi kaivamalla yöpöydän laatikosta kunnon käsivarsidildon ja survaset sen sisuksiin herättäen karmealla surinalla ja eläimellisellä kiljunnallas koko makuusalin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi