Naapurissa syömässä hyvää "ruokaa" :D
Selvis sit sekin et ovat feikkejä. Ihan oli vaan filepihvit kermakastikkeella , en kehdannut jättää syömättä.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
No mitä olisi pitänyt olla? Harmittaa naapuriesi puolesta että ilkut heitä täällä.
Esim. Hirveä, villisikaa tai joku hyvä kala ei lohi.
Ap
Oliko kanafileet vai possunfileet?
Vierailija kirjoitti:
No mitä olisi pitänyt olla? Harmittaa naapuriesi puolesta että ilkut heitä täällä.
Mua harmittaa sun puolesta, ettet tunnista trollia, vaikka se hierotaan naamaasi.
Ei ollut grillimakkaraa ja pirkkakaljaa lainkaan tarjolla?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hirveää villisikaa :)
Mä tein viime viikolla valelasagnea ja feikkitillilihaa. Mies ja lapset alko jo huolestua.
Vierailija kirjoitti:
Olis pitänyt arvata kun niillä raukoilla on vaan halppis marsu, meillä sentään AMG 65 G:D
Ap
Mä en tiennytkään, että marsun hinta määrittelee eläimen arvon. Ainakin heillä lienee normaalimpi nimi lemmikillään kuin AMG 65 G? Toivottavasti muistatte ruokkia sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis pitänyt arvata kun niillä raukoilla on vaan halppis marsu, meillä sentään AMG 65 G:D
ApMä en tiennytkään, että marsun hinta määrittelee eläimen arvon. Ainakin heillä lienee normaalimpi nimi lemmikillään kuin AMG 65 G? Toivottavasti muistatte ruokkia sen.
Mutä hittoa selität meillä on mersu AMG 65 G kaikilla varisksilla. Tollo.
Ao
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHirveää villisikaa :)
Olenko ikinä maistanut villisikaa, etpä taida.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Synteettisiä pihvejä?
Hä?
Miksi et tykkää?
Sait pihviä, mistä ilmeisesti pidät.
Mikä siinä pihvissä oli se ongelma, että päätit palautua täällä?
Lukihäiriötä ei saa pilkata. Mutta ap taitaa olla vain ihan umpijurrissa.
Voi voi voi.
Toivottavasti olet onnellinen sun AMG 65 GD:heen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMä en tiennytkään, että marsun hinta määrittelee eläimen arvon. Ainakin heillä lienee normaalimpi nimi lemmikillään kuin AMG 65 G? Toivottavasti muistatte ruokkia sen.
Mutä hittoa selität meillä on mersu AMG 65 G kaikilla varisksilla. Tollo.
Ao
Voi ei meillä sama mut puuttuu ne varisksit. :(
Ap olisi halunnut marsua kaikilla variksilla. Ilman kastiketta.
Sulla sentään on mukavat naapurit! Mun ylänaapuri huorittelee ja heitti kahvit päälle ikkunasta.
Ap. Mene nukkumaan.
Olet sen verran humalassa.
Taidan vähän olle kun rupesi niin käymään sääliks naapurin rouvaa tuli korkattu punaviini, ei mitään kyykky viiniä.
Ap