Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö paljon pitopalvelun tai leipomoiden palveluja?

Vierailija
20.08.2016 |

Teetkö itse kaiken alkaen voileipäkakuista vai helpotatko juhlien järjestämistä ja tilaat valmiita herkkuja?
Tarjoatko aina ruokaa esim. Yo-,rippi- tai aikuisten synttäreillä, jos kyseessä on iltapäivätilaisuus?
Onko sinulla joku suosikkiherkku, joka kuuluu joka juhlaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin vielä, paljonko on budjettisi esim. 30 henkilön rippijuhliin/valmistujaisiin?

Vierailija
2/4 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippijuhliin tilasin täytekakun (48 €), muuten tehtiin itse. Suolaisena oli salaatteja, suolaista piirakkaa ja kinkkupizzaa lapsivieraille. Tarjoiluihin meni kakun lisäksi ehkä 150 €, tämä on ihan arvio, tuon verran meni kauppaan kun tarpeet ostin, mutta siinä oli muuttakin ja sitten taas kotona oli jo jauhoja jne.

Ensi vuonna on uudet juhlat ja varmaan taas tilaan täytekakun. Myös suolaisiksi pitää keksiä muuta, joten saatan tilata myös voileipäkakun. Muuten tehdään taas varmaankin itse.

Iltapäiväjuhlissa ei minusta tarvitse olla lämmintä ruokaa, mutta jotain ruokaisaa syötävää, kuten vaikka ruokaisaa salaattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakkua on oltava. Jos ei ole, niin vieraat haukkuvat, että miten paska emäntä olen ja eivät tule juhliin enää koskaan uudestaan.

Vierailija
4/4 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kohtuuhinta voileipäkakusta? Vaikkapa 20 henkilön kakusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä