Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan uskovaisille kysymys

Vierailija
20.08.2016 |

Mitä mieltä olet makkarasta tai nakista? Tai mieltä jumalasi on edellä mainituista? Eivätkö näytä liikaa ympärileikkaamattomilta peniksiltä?

Entäpä nakkisämpylä? Se on sivusta katsoen kuin penetraatio (sämpylät ovat jakauksesta kuin perspakarat, nakki eli ts. penis uppoaa anukseen ja sieltä tihruu rasvaa (siemennestettä), sinaappia tai ketsuppia)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varhainen katolinen kirkko piti niin Lupercalian viettoa kuin makkaran syöntiä syntinä."

Vierailija
2/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ne ateistit miettivätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ne ateistit miettivätkin.

Aivan. Kannattaisi heidänkin käyttää aikansa ajatellen ja paheksuen sitä, mitä tuntemattomat aikuiset saattavat tehdä makuuhuoneessaan.

Vierailija
4/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet makkarasta tai nakista? Tai mieltä jumalasi on edellä mainituista? Eivätkö näytä liikaa ympärileikkaamattomilta peniksiltä?

Entäpä nakkisämpylä? Se on sivusta katsoen kuin penetraatio (sämpylät ovat jakauksesta kuin perspakarat, nakki eli ts. penis uppoaa anukseen ja sieltä tihruu rasvaa (siemennestettä), sinaappia tai ketsuppia)

No eipä ole tullut mieleen tuo jälkimmäinen. Eikä ympärileikkauskaan ole koskaan käynyt mielessä, kun olen makkaraa tai vaikka prinssinakkia laittanut. Harvemmin edes toistepäin, en ole makkaraa miettinyt lerssejäkään nähdessäni, monesti silloin on ihan muunlaiset ajatukset mielessä ja ajatukset ruoasta olisi vain häiriötekijä.

Vierailija
5/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sinä Jumalaltani, osaan vaan sanoa, että onhan makkara fallistinen, mutta ei se kovin nälkäisenä ole ensimmäisenä mielessä.

Miten itse, kun käyt jossain urheilutapahtumassa? Jos siellä on grillissä monta makkaraa vierekkäin, onko ensimmäinen ajatuksesi ympärileikkaamattomuus?

Vierailija
6/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrititkö kysyä yleisesti keneltä vaan uskovaisilta vai vain juutalaisilta? Juutalaisilla makkaran suhteen ongelmat taitavat liittyä enemmän kosheriin kuin sen ympärileikkaukseen.

Vierailija
7/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut aiemmin nähnyt hodareissa mitään kaksimielistä mutta tästedes kun näen niitä niin mulle taitaa tulla aina penetraatio mieleen. Voi hitsit.

- uskis

Vierailija
8/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy sinä Jumalaltani, osaan vaan sanoa, että onhan makkara fallistinen, mutta ei se kovin nälkäisenä ole ensimmäisenä mielessä.

Miten itse, kun käyt jossain urheilutapahtumassa? Jos siellä on grillissä monta makkaraa vierekkäin, onko ensimmäinen ajatuksesi ympärileikkaamattomuus?

Minä olen miehenä tehnyt nämä havainnot jo lapsena ja miettinyt silloin, "jos pippeliäni joku puree, niin rapsahtaakohan se ja onko siellä "lihaisasisus""

Minua nämä eivät haitta, olen ateisti. Uskovaisille tuntuu olevan, kuten luinkin tuosta Wigrenin herkkunakkipaketista vähän makkaran historiaa lounaalla.

Ja kun ottaa huomioon mm. homofobian (oik. homovihan) tai vaikkapa naisella peniksen himon "syntinen ahdistus" tai "syntinen" anaaliseksi, niin miten tuo makkara tai nakki mahtuu heidän ruokapöytään silloin? Se joka on makkaran syntiseksi tuominnut tuolloin muinaisaikana, on ilmeisemmin nähnyt lautasellaan "ympärileikkaamattoman peniksen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän