Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hammasimplantin laitosta?

Vierailija
19.08.2016 |

Ja haluaisin myös lukea kaikesta sen jälkeisestä ajasta. Itse menossa lokakuussa ja jännittää niin maan pirusti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukaluuhun porataan ammottava reikä, johon implantti juntataan, ei se sen kummempaa oo!

Vierailija
2/5 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen ammottavaan reikään juntataan ruuvi ja sen annetaan juurtua muutaman kuukauden. Sen jälkeen ikenet taas avataan ja sitten siihen tulee se näkyvä hammas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leukaluuhun porataan ammottava reikä, johon implantti juntataan, ei se sen kummempaa oo!

Onko kipeä pahasti sen jälkeen? Esiintyykö turvotusta? Mulla kyseessä poskihammas. Lääkäri sanoi että kirjoittaa sairasloman, mut pituudesta ei maininnu. Koska uskaltaa alkaa syömään kiinteää ruokaa?

Ap

Vierailija
4/5 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on laitettu kaksi vierekkäistä hammasta ja hyvin meni poraukset ja muut vaiheet. Oikeastaan ainoa selkeästi epämiellyttävä kokemus jonka muistan, oli puudutusaineen aikaansaama sykkeen kiihtyminen ja epämukava olo. Mutta ei sellaisia kipuja tms. joita nyt vielä muistelisin. Implanttien laiton yhteydessä saat kyllä yksityiskohtaiset ohjeet toimenpiteen jälkeisestä ruokailusta ja muusta. Joten ei hätää, ei tarvitse jännittää, ei hirveästi poikkea tavallisesta hammaslääkärikäynnistä (joka useammista varmaan on jossain määrin epämukva). Saat hyvän uuden hampaan puuttuvan tilalle :-)!    

Vierailija
5/5 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on nykymenetelmällä aika kivutonta. Enolle laitettu kaks erillistä kertaa. Jälkimmäisen kerran jälkeen oli lähteny operaation jälkeen takas töihin. Ei kuulemma juilinu leukaa yhtään..

Toki yksilöllistähän se kivun kokeminen on, mutta ei tuo kyllä suuri operaatio ole. Aika rutiinina ne niitä nykyään laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi