Onko 166cm/50 kg liian laiha? (Kysely)
Kommentit (7)
Ihan hyvä on. Ei todellakaan liian laiha.
10kg tuohon lisää niin alkaa olla jo vähän pullukka, ellei kyseessä ole lihas. Ei paha sekään, mutta ei ihannepaino.
Vierailija kirjoitti:
10kg tuohon lisää niin alkaa olla jo vähän pullukka, ellei kyseessä ole lihas. Ei paha sekään, mutta ei ihannepaino.
Jep joku 60kg on ihan terve paino mutta kyllä alle 55kg näyttää paremmalle!
Kun painoin 58kg farkut kinnasi pohkeista ja reidet oli paksut. Nyt 50kg farkut näyttää paremmalle ja vatsani on paljon litteämpi!!
50/175 oli mun mitat, eikä kukaan koskaan ollut huolissaan. Ennemmin katsoisin elämäntapoja, syötkö hyvin ja liikutko sopivasti. Jos on jotain syömishäiriöoireita, puuttuisin niihin, enkä vaakalukemaan.
Olen itse 162 cm ja muistelisin, että minulle normaalipainon alaraja on 49 kg, eli esimerkin henkilö olisi pari kiloa alipainoinen.
168/50 on kaksi kiloa alipainoinen.
Huomaa miten sairaalloinen ''normaalipainoisen'' käsite on nykyään. Itsellä BMI tippunut 35->22 ja viimeisen vuoden aikana on tässä painossa huudeltu läskiksi.
Ei. Itse painoin nuorena 48-50 kg, olen 165 cm pitkä. En edes näyttänyt erityisen laihalta, kun on isot tissit ja leveä lantio. Nyt painan 65 kg ja näytän kaljamahaiselta tankilta :D