Meikkipeili valolla
Onko kellään kokemusta meikkipeilistä valolla? Auttaako se meikkaamisessa kun tuo luonnonvalo taas vähenee?
Kommentit (12)
On kokemusta sellaisesta, jossa on päivänvalo, iltavalaistus, losteputkivalo ja kynttilänvalo. Valon voi siis säätää kaikkiin noihin ja tehdä kyseiseen valaistukseen sopivan meikin. Auttaa todella paljon.
Luonnonvalolla tai ilman, lopputulos on varmaan ihan yhtä karmiva. Ehkä peilin sijasta voisit harkita meikkauskurssia?
Sellanen jolla voi kuvata onlyfails sisältöä
Mulla on ollut jo pari vuotta meikkipeili valolla ja se tasoittaa varjoja sekä värit näkyy paremmin. Esim tuossa jotain malleja https://kodinkone.com/paras-meikkipeili/ suosittelen jos meikkaat päivittäin ja haluat hyvän valaistuksen
Kun luonnonvalo vähenee, tavallisessa sisävalaistuksessa on usein liian vähän valoa, ja varjot saattavat vääristää meikin sävyjä. Meikkipeili, jossa on tasainen ja säädettävä valo, auttaa näkemään pienet yksityiskohdat paremmin, ja siitä on ollut apua myös tarkkuutta vaativissa hommissa, kuten silmänrajausten tekemisessä ja kulmakarvojen muotoilussa.
Vierailija kirjoitti:
Kun luonnonvalo vähenee, tavallisessa sisävalaistuksessa on usein liian vähän valoa, ja varjot saattavat vääristää meikin sävyjä. Meikkipeili, jossa on tasainen ja säädettävä valo, auttaa näkemään pienet yksityiskohdat paremmin, ja siitä on ollut apua myös tarkkuutta vaativissa hommissa, kuten silmänrajausten tekemisessä ja kulmakarvojen muotoilussa.
Eli tulee parempi meikki?
Vierailija kirjoitti:
Meikkipeili on nykyään selfieiden ottoa varten
Valitettavasti
Mulla on sähköllä toimiva BaByliss meikkipeili jossa on 3 eri kirkkaudella olevaa valoa. Ja peili on käännettävä, toinen puoli suurentava ja toinen puoli tavallinen. Valot on molemmin puolin. Tuo oli muistaakseni aika hintava, mutta oon nyt käyttänyt sitä 12 vuotta, ja oon ollut todella tyytyväinen. Näkee meikata niin paljon paremmin, rajausten teko on helpompaa ja myös kulmakarvat näkee nyppiä tosi hyvin. Ja koska tuo toimii verkkovirralla, niin ei tarvi vaihtaa paristoja kuten halvemmissa paristoilla toimivissa peileissä pitää.
Mulla on tuolta aiemmin jaetusta linkistä löytyvä Babyliksen meikkipeili. Ihan paras ostos ollut.
Babyliss valaistu meikkipeili Paras meikkipeili: https://track.adtraction.com/t/t?a=1875158454&as=1800334129&t=2&tk=1&ur…
Meikkipeili on nykyään selfieiden ottoa varten