Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten finnit pois?

Vierailija
19.08.2016 |

Minulla ei ole ikinä ollut mitään aknenaamaa, aina silloin tällöin on tullut jokunen finni. Tälläkin hetkellä pari pientä punaista näppyä naamassa.
Mutta ongelmani on se että minulla on pieniä vaaleita näppyjä ns ihon alla naamassa aika paljon. Melko huomaamattomia kauempaa katsottuna mutta lähempää ne huomaa kyllä. Ja se häiritsee minua. Myös mustapäitä löytyy, valitettavasti. Miten ne saisi pois?

Juon paljon vettä päivän aikana, syön pääsääntöisesti terveellisesti.
Olen vähentänyt herkkujen/ylimääräisten sokerien syömistä huomattavasti, tarkoitus olisi jättää kokonaan herkut pois (olen ollut pitkään riippuvainen karkeista yms).
Ja poltan silloin tällöin, liikuntaa harrastan todella harvoin, tyynyliinan vaihdan myös harvoin. Voisiko joku näistä olla syy?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puretko kynsiä? Minulla nimittäin oli sama ongelma kun purin kynisä. Pieniä vaaleita näppyjä otsa täynnä. Sitten lopetin kynsien pureskelun (vaati hulluja määriä itsekuria) ja näpyt katosivat itsestään.

Vierailija
2/4 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä oli myös tuollaisia tukkeumia poskissa ja leuassa. Kosmetologi puhdisti ihon pari kertaa kunnolla ja se auttoi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puretko kynsiä? Minulla nimittäin oli sama ongelma kun purin kynisä. Pieniä vaaleita näppyjä otsa täynnä. Sitten lopetin kynsien pureskelun (vaati hulluja määriä itsekuria) ja näpyt katosivat itsestään.

Itseasiassa puren välillä.. Pitää yrittää lopettaa, jos vaikka auttaisi..

Vierailija
4/4 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöllä oli myös tuollaisia tukkeumia poskissa ja leuassa. Kosmetologi puhdisti ihon pari kertaa kunnolla ja se auttoi. 

Taidanpa varata ajan kosmetologille!