S-ryhmä on siirtymässä sähköiseen kuittiin, mitenköhän kuitin tarkistus onnistuu uudessa järjestelmässä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016081922176411_uu.shtml
Minultakin juuri laskutettiin vehnäsämpylät kokojyväsämpylöiden hinnalla ja toisella kertaa tomaatit oli laskutettu kahteen kertaan.
Kommentit (36)
Taitaa tosiaan olla kaupan vaihdon paikka. Kyllä mä haluan kuitin, jotta voin heti paikalla tarkistaa, että menikö oikein.
Uutisen mukaa asiakas voi halutessaan estää kuittien tulostumisen. Asiakkaan oma valinta siis.
Loistavaa!!!!
Et kai sinä nyt jää kassalle lukemaan kuittia ja tarkastamaan hintoja ennen kuin päästät seuraavan asikaan hoitamaan asioitaan?
Eikö ap lukenut ollenkaan tuota linkkaamaansa uutista vai eikö ymmärtänyt lukemaansa?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tosiaan olla kaupan vaihdon paikka. Kyllä mä haluan kuitin, jotta voin heti paikalla tarkistaa, että menikö oikein.
Jutun mukaan kuitin tulostamisen voi estää JOS HALUAA. Toivottavasti paperikuitista kuitenkin peritään muutama sentti, ettei meidän muiden tarvi maksaa joidenkin jääräpäisyyttä.
Luitteko edes oikeasti koko uutista?
Siinä luki, että S-pankin kortilla maksettaessa (=EI MUULLA MAKSUTAVALLA) voi halutessaan estää kuitin tulostumisen, jos kuittia ei tarvitse. Ostostiedot löytyvät silloin oman S-tilin kautta netistä. Eli pystyy reklamoimaan.
Yhden ainoan kerran olen huomannut että Prismassa olsi peritty eri hinta mitä hyllyssä lukee. Citymarketissa se on enemmän sääntö kuin poikkeus että hinant on erit mitä hyllyllä kuvitteli.
Luitko uutisesta muuta kuin otsikon?
Selvästi sanotaan, että asiakas saa valita haluaako tulostetun vai sähköisen kuitin.
Tämähän on vapaaehtoinen juttu ja kaiken lisäksi erittäin kätevä ja ympäristöystävällinen. Voihan sen kuitin tarkistaa myös sähköisessä muodossa. Kauppa säästää ja helpottaa samalla asiakkaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tosiaan olla kaupan vaihdon paikka. Kyllä mä haluan kuitin, jotta voin heti paikalla tarkistaa, että menikö oikein.
Jutun mukaan kuitin tulostamisen voi estää JOS HALUAA. Toivottavasti paperikuitista kuitenkin peritään muutama sentti, ettei meidän muiden tarvi maksaa joidenkin jääräpäisyyttä.
Jos sulla on rahaa viskeltäväksi taivaan tuuliin, se ei tarkoita, että muillakin on. Kyllä mä haluan tarkistaa ostoksen loppusumman ja mahd. alennukset heti saman tien. Niissä on luvattoman usein häikkää. Ja aina kaupan eduksi.
Vierailija kirjoitti:
Luitteko edes oikeasti koko uutista?
Siinä luki, että S-pankin kortilla maksettaessa (=EI MUULLA MAKSUTAVALLA) voi halutessaan estää kuitin tulostumisen, jos kuittia ei tarvitse. Ostostiedot löytyvät silloin oman S-tilin kautta netistä. Eli pystyy reklamoimaan.
Eli kotonako sitten tutkin nettiä ja lähden takaisin kauppaan korjaamaan moniviljasämpylöideni hinnan vehnäsämpylöiksi. Entäs jos lähdin aina mökille asti? Luottaako kauppa ilmoitukseeni, jos seuraavalla kerralla käydessäni vakuutan että pussissa oli vehnäsämpylöitä?
Koko uudistus on tehty niille urpolle, jotka isojenkaan ostosten jälkeen eivät halua kuittia ostostaan. Se on tyhmyyttä, sillä tällöin maksat kaupan mahdollisesti väärin tekemän laskutuksen eikä sinua edes kiinnosta koko asia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap lukenut ollenkaan tuota linkkaamaansa uutista vai eikö ymmärtänyt lukemaansa?
Luki vain otsikon...
Loistava ominaisuus tuo koska itse en ikinä halua sitä kuittia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap lukenut ollenkaan tuota linkkaamaansa uutista vai eikö ymmärtänyt lukemaansa?
Luki vain otsikon...
Loistava ominaisuus tuo koska itse en ikinä halua sitä kuittia.
Voinko kohteliaasti tiedustella miten varmistut siitä että sinua on laskutettu oikein?
Milläs niitä sitten jälkikäteen selvittää, että ei mulla ollut kuin 3 maitoa mutta kassa laskutti 4. Nyt se hoituu kun kassalta lähtiessä selaa kuitin läpi ja marssii suoraan infoon ruikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tosiaan olla kaupan vaihdon paikka. Kyllä mä haluan kuitin, jotta voin heti paikalla tarkistaa, että menikö oikein.
Jutun mukaan kuitin tulostamisen voi estää JOS HALUAA. Toivottavasti paperikuitista kuitenkin peritään muutama sentti, ettei meidän muiden tarvi maksaa joidenkin jääräpäisyyttä.
Jos sulla on rahaa viskeltäväksi taivaan tuuliin, se ei tarkoita, että muillakin on. Kyllä mä haluan tarkistaa ostoksen loppusumman ja mahd. alennukset heti saman tien. Niissä on luvattoman usein häikkää. Ja aina kaupan eduksi.
Miksi pitää vastata noin ilkeästi ja vittumaisesti? Kuten jo useaan kertaan todettua, niin asikas voi kieltää sen kuitin tulostamisen HALUTESSAAN. Eli tuo, jolla on rahaa viskeltäväksi taivaan tuuliin, voi jatkossa jättää sen kuitin ottamatta ja sinä voit vastaisuudessakin tarkistaa ettei yhtään ylimääräistä pennosta ole veloitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitteko edes oikeasti koko uutista?
Siinä luki, että S-pankin kortilla maksettaessa (=EI MUULLA MAKSUTAVALLA) voi halutessaan estää kuitin tulostumisen, jos kuittia ei tarvitse. Ostostiedot löytyvät silloin oman S-tilin kautta netistä. Eli pystyy reklamoimaan.
Eli kotonako sitten tutkin nettiä ja lähden takaisin kauppaan korjaamaan moniviljasämpylöideni hinnan vehnäsämpylöiksi. Entäs jos lähdin aina
mökille asti? Luottaako kauppa
ilmoitukseeni, jos seuraavalla kerralla
käydessäni vakuutan että pussissa oli
vehnäsämpylöitäKoko uudistus on tehty niille urpolle, jotka isojenkaan ostosten jälkeen eivät halua kuittia ostostaan. Se on tyhmyyttä, sillä tällöin maksat kaupan mahdollisesti
väärin tekemän laskutuksen eikä sinua
edes kiinnosta koko asia.
No mutta tuossahan kerrotaan, että kuitti tulee myös s-mobiili-sovellukseen, josta sitä voi kännykällä tutkia heti kassan jälkeen. Jos on ongelmaa, menee vain infoon ja ilmoittaa, että kuitissa numero xxxxxx on virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap lukenut ollenkaan tuota linkkaamaansa uutista vai eikö ymmärtänyt lukemaansa?
Luki vain otsikon...
Loistava ominaisuus tuo koska itse en ikinä halua sitä kuittia.
Voinko kohteliaasti tiedustella miten varmistut siitä että sinua on laskutettu oikein?
Voit.
En varmista... ei mun elämä ole muutamasta sentistä tai eurosta kiinni. Suuremmat virheet nyt huomaa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap lukenut ollenkaan tuota linkkaamaansa uutista vai eikö ymmärtänyt lukemaansa?
Luki vain otsikon...
Loistava ominaisuus tuo koska itse en ikinä halua sitä kuittia.
Voinko kohteliaasti tiedustella miten varmistut siitä että sinua on laskutettu oikein?
En ole ylempi, mutta itse olen sen verran skarppina siinä kassalla, että katson että jokaisen tuotteet kohdalla kone piippaa vain kerran (ei laskuteta kahteen kertaan) ja että kassa näpyttelee erikseen ne laputetut tuotteet. Jos nyt jossain tuotteessa sattuu olemaan väärä hinta, niin en minä sitä siinä kuittia katsellessani enää muistaisi että mikä se hyllyssä oleva hinta olikaan. Kalliimmat hankinnat jaksan vaivautua tarkistamaan vaikka sitten sieltä mobiilista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitteko edes oikeasti koko uutista?
Siinä luki, että S-pankin kortilla maksettaessa (=EI MUULLA MAKSUTAVALLA) voi halutessaan estää kuitin tulostumisen, jos kuittia ei tarvitse. Ostostiedot löytyvät silloin oman S-tilin kautta netistä. Eli pystyy reklamoimaan.
Eli kotonako sitten tutkin nettiä ja lähden takaisin kauppaan korjaamaan moniviljasämpylöideni hinnan vehnäsämpylöiksi. Entäs jos lähdin aina
mökille asti? Luottaako kauppa
ilmoitukseeni, jos seuraavalla kerralla
käydessäni vakuutan että pussissa oli
vehnäsämpylöitäKoko uudistus on tehty niille urpolle, jotka isojenkaan ostosten jälkeen eivät halua kuittia ostostaan. Se on tyhmyyttä, sillä tällöin maksat kaupan mahdollisesti
väärin tekemän laskutuksen eikä sinua
edes kiinnosta koko asia.No mutta tuossahan kerrotaan, että kuitti tulee myös s-mobiili-sovellukseen, josta sitä voi kännykällä tutkia heti kassan jälkeen. Jos on ongelmaa, menee vain infoon ja ilmoittaa, että kuitissa numero xxxxxx on virhe.
Ei kaikilla ole sellaista kännykkää. Eikä edes tietokonetta. Taas kiusataan yhteiskunnan heikompia ja köyhimpiä. Selvää asiakasprofilointia S-ketjulta. Eivät toivo asiakkaksi heikkonäköisiä, köyhiä ja muita yhteiskunnan pudokkaita.
Kai sitä pitää sitten kytätä sitä kassakoneen asiakkaalle näkyvää summalaitetta, että tulee oikein. Eipä mennä pakkaamaan samalla, kun kassa vetelee, vaan kytätään sitä :D