Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmä on siirtymässä sähköiseen kuittiin, mitenköhän kuitin tarkistus onnistuu uudessa järjestelmässä?

Vierailija
19.08.2016 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016081922176411_uu.shtml

Minultakin juuri laskutettiin vehnäsämpylät kokojyväsämpylöiden hinnalla ja toisella kertaa tomaatit oli laskutettu kahteen kertaan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä pitää sitten kytätä sitä kassakoneen asiakkaalle näkyvää summalaitetta, että tulee oikein. Eipä mennä pakkaamaan samalla, kun kassa vetelee, vaan kytätään sitä :D

Vierailija
2/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tosiaan olla kaupan vaihdon paikka. Kyllä mä haluan kuitin, jotta voin heti paikalla tarkistaa, että menikö oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisen mukaa asiakas voi halutessaan estää kuittien tulostumisen. Asiakkaan oma valinta siis.

Vierailija
4/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa!!!!

Et kai sinä nyt jää kassalle lukemaan kuittia ja tarkastamaan hintoja ennen kuin päästät seuraavan asikaan hoitamaan asioitaan?

Vierailija
5/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap lukenut ollenkaan tuota linkkaamaansa uutista vai eikö ymmärtänyt lukemaansa?

Vierailija
6/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tosiaan olla kaupan vaihdon paikka. Kyllä mä haluan kuitin, jotta voin heti paikalla tarkistaa, että menikö oikein.

Jutun mukaan kuitin tulostamisen voi estää JOS HALUAA. Toivottavasti paperikuitista kuitenkin peritään muutama sentti, ettei meidän muiden tarvi maksaa joidenkin jääräpäisyyttä.

Vierailija
7/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitteko edes oikeasti koko uutista?

Siinä luki, että S-pankin kortilla maksettaessa (=EI MUULLA MAKSUTAVALLA) voi halutessaan estää kuitin tulostumisen, jos kuittia ei tarvitse. Ostostiedot löytyvät silloin oman S-tilin kautta netistä. Eli pystyy reklamoimaan.

Vierailija
8/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ainoan kerran olen huomannut että Prismassa olsi peritty eri hinta mitä hyllyssä lukee. Citymarketissa se on enemmän sääntö kuin poikkeus että hinant on erit mitä hyllyllä kuvitteli.

Vierailija
9/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko uutisesta muuta kuin otsikon?

Selvästi sanotaan, että asiakas saa valita haluaako tulostetun vai sähköisen kuitin. 

Vierailija
10/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vapaaehtoinen juttu ja kaiken lisäksi erittäin kätevä ja ympäristöystävällinen. Voihan sen kuitin tarkistaa myös sähköisessä muodossa. Kauppa säästää ja helpottaa samalla asiakkaitaan.

Vierailija
11/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutun mukaan kuitin tulostamisen voi estää JOS HALUAA. Toivottavasti paperikuitista kuitenkin peritään muutama sentti, ettei meidän muiden tarvi maksaa joidenkin jääräpäisyyttä.

Jos sulla on rahaa viskeltäväksi taivaan tuuliin, se ei tarkoita, että muillakin on. Kyllä mä haluan tarkistaa ostoksen loppusumman ja mahd. alennukset heti saman tien. Niissä on luvattoman usein häikkää. Ja aina kaupan eduksi.

Vierailija
12/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä luki, että S-pankin kortilla maksettaessa (=EI MUULLA MAKSUTAVALLA) voi halutessaan estää kuitin tulostumisen, jos kuittia ei tarvitse. Ostostiedot löytyvät silloin oman S-tilin kautta netistä. Eli pystyy reklamoimaan.

Eli kotonako sitten tutkin nettiä ja lähden takaisin kauppaan korjaamaan moniviljasämpylöideni hinnan vehnäsämpylöiksi. Entäs jos lähdin aina mökille asti? Luottaako kauppa ilmoitukseeni, jos seuraavalla kerralla käydessäni vakuutan että pussissa oli vehnäsämpylöitä?

Koko uudistus on tehty niille urpolle, jotka isojenkaan ostosten jälkeen eivät halua kuittia ostostaan. Se on tyhmyyttä, sillä tällöin maksat kaupan mahdollisesti väärin tekemän laskutuksen eikä sinua edes kiinnosta koko asia.

Vierailija
13/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap lukenut ollenkaan tuota linkkaamaansa uutista vai eikö ymmärtänyt lukemaansa?

Luki vain otsikon...

Loistava ominaisuus tuo koska itse en ikinä halua sitä kuittia.

Vierailija
14/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luki vain otsikon...

Voinko kohteliaasti tiedustella miten varmistut siitä että sinua on laskutettu oikein?

Vierailija
15/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs niitä sitten jälkikäteen selvittää, että ei mulla ollut kuin 3 maitoa mutta kassa laskutti 4. Nyt se hoituu kun kassalta lähtiessä selaa kuitin läpi ja marssii suoraan infoon ruikuttamaan.

Vierailija
16/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on rahaa viskeltäväksi taivaan tuuliin, se ei tarkoita, että muillakin on. Kyllä mä haluan tarkistaa ostoksen loppusumman ja mahd. alennukset heti saman tien. Niissä on luvattoman usein häikkää. Ja aina kaupan eduksi.

Miksi pitää vastata noin ilkeästi ja vittumaisesti? Kuten jo useaan kertaan todettua, niin asikas voi kieltää sen kuitin tulostamisen HALUTESSAAN. Eli tuo, jolla on rahaa viskeltäväksi taivaan tuuliin, voi jatkossa jättää sen kuitin ottamatta ja sinä voit vastaisuudessakin tarkistaa ettei yhtään ylimääräistä pennosta ole veloitettu.

Vierailija
17/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kotonako sitten tutkin nettiä ja lähden takaisin kauppaan korjaamaan moniviljasämpylöideni hinnan vehnäsämpylöiksi. Entäs jos lähdin aina

mökille asti? Luottaako kauppa

ilmoitukseeni, jos seuraavalla kerralla

käydessäni vakuutan että pussissa oli

vehnäsämpylöitä

Koko uudistus on tehty niille urpolle, jotka isojenkaan ostosten jälkeen eivät halua kuittia ostostaan. Se on tyhmyyttä, sillä tällöin maksat kaupan mahdollisesti

väärin tekemän laskutuksen eikä sinua

edes kiinnosta koko asia.

No mutta tuossahan kerrotaan, että kuitti tulee myös s-mobiili-sovellukseen, josta sitä voi kännykällä tutkia heti kassan jälkeen. Jos on ongelmaa, menee vain infoon ja ilmoittaa, että kuitissa numero xxxxxx on virhe.

Vierailija
18/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luki vain otsikon...

Voinko kohteliaasti tiedustella miten varmistut siitä että sinua on laskutettu oikein?

Voit.

En varmista... ei mun elämä ole muutamasta sentistä tai eurosta kiinni. Suuremmat virheet nyt huomaa muutenkin.

Vierailija
19/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luki vain otsikon...

En ole ylempi, mutta itse olen sen verran skarppina siinä kassalla, että katson että jokaisen tuotteet kohdalla kone piippaa vain kerran (ei laskuteta kahteen kertaan) ja että kassa näpyttelee erikseen ne laputetut tuotteet. Jos nyt jossain tuotteessa sattuu olemaan väärä hinta, niin en minä sitä siinä kuittia katsellessani enää muistaisi että mikä se hyllyssä oleva hinta olikaan. Kalliimmat hankinnat jaksan vaivautua tarkistamaan vaikka sitten sieltä mobiilista.

Vierailija
20/36 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kotonako sitten tutkin nettiä ja lähden takaisin kauppaan korjaamaan moniviljasämpylöideni hinnan vehnäsämpylöiksi. Entäs jos lähdin aina

mökille asti? Luottaako kauppa

ilmoitukseeni, jos seuraavalla kerralla

käydessäni vakuutan että pussissa oli

vehnäsämpylöitä

Koko uudistus on tehty niille urpolle, jotka isojenkaan ostosten jälkeen eivät halua kuittia ostostaan. Se on tyhmyyttä, sillä tällöin maksat kaupan mahdollisesti

väärin tekemän laskutuksen eikä sinua

edes kiinnosta koko asia.

No mutta tuossahan kerrotaan, että kuitti tulee myös s-mobiili-sovellukseen, josta sitä voi kännykällä tutkia heti kassan jälkeen. Jos on ongelmaa, menee vain infoon ja ilmoittaa, että kuitissa numero xxxxxx on virhe.

Ei kaikilla ole sellaista kännykkää. Eikä edes tietokonetta. Taas kiusataan yhteiskunnan heikompia ja köyhimpiä. Selvää asiakasprofilointia S-ketjulta. Eivät toivo asiakkaksi heikkonäköisiä, köyhiä ja muita yhteiskunnan pudokkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi