Keitättekö kahvia päivittäin?
Kommentit (24)
En suinkaan. Keitän sunnuntai-iltana koko viikon kahvit valmiiksi.
Aika usein mutta kyllä joskus jää päivä väliin etten keitä.
Kyllä.
Kaksi kertaa päivässä tulee juotua. Aamulla ja iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
En suinkaan. Keitän sunnuntai-iltana koko viikon kahvit valmiiksi.
Miksi ihmeessä näin usein? Tiesitkö että kahvinkeittimesi ruostuu ja kuluu aivan turhaan. Järkevä emäntä keittää vaikka koko vuoden kahvit kerralla, ja sitten ne kaadetaan 2 dl vetoisiin pakasterasioihin, jäähdytetään, ja laitetaan pakkaseen. Sitten voit mikrossa sulattaa kätevästi siitä kupin kerrallaan, eikä hävikkiä tule.
🇺🇦🇮🇱
Keitän kahvini päivittäin kuukupissa, säästyy aikaa ja vettä. Raudansaantikin lisääntyy.
Joo, mun DeLonghi jauhaa pavut ja keittää kuppi kerrallaan sellaista kahvia kuin kulloinkin haluan. Minä ❤️ kahvia.
En keitä koskaan. En edes omista kahvipannua. Juon kyllä kahvia joka päivä, mutta käytän valmistamiseen suodatin- tai kapselilaitetta. Niillähän kahvia ei keitetä vaan uutetaan.
Keitän päivittäin kotona ja töissä. Täällä on tosin tullut oikein hyviä vinkkejä, joten taidanpa joskus kokeillakin suuremman määrän keittämistä kerralla ja ylimääräisen pakastamista :D
Kolme kertaa. Aamulla, päivällä ja alkuillasta.
Ei ihan joka päivä välttämättä, mutta useamman kerran viikossa kuitenkin. Joskus aamuisin koomassa en jaksa alkaa näpräämään suodatinpussien ja muiden kanssa, vaan juon pikakahvia. Lidlin kahvimuru on yllättävän hyvää
Te, jotka keitätte, käytätte siis kahvipannua tms?
Harvoin teen sen itse, mutta juon kyllä muutaman kupillisen päivässä.
Aamulla ja illalla mies ehtii keittiöön ensin, toimistolla kaffen on laittanut usein joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka keitätte, käytätte siis kahvipannua tms?
Kahvinkeitintä.
Mitä päivittäin? Ihme kun ei eeroittain, hennoittain tai kyllikittäin
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät. Ei kahvia keitetä!
Diagnoosi: asperger tai erityisen korostunut tarve päteä. Käyt varmasti vähintään kahdesti viikossa Gigantissa nillittämässä, miksi kahvinuuttimen nimi on kahvinkeitin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät. Ei kahvia keitetä!
Diagnoosi: asperger tai erityisen korostunut tarve päteä. Käyt varmasti vähintään kahdesti viikossa Gigantissa nillittämässä, miksi kahvinuuttimen nimi on kahvinkeitin?
Kahdesti päivässä. Aamuvuoro ja iltavuoro!
Töissä keitän. Kotona minulla ei edes ole kahvinkeitintä, vaan lämmitän vettä ja juon pikakahvia, parempaa kuin suodatinkahvi.
Kyllä. Juon teetä aamulla ja kahvia lounaan jälkeen.