Miksei mies anna minun tehdä itselleen mitään?
Olen ollut muutaman vuoden mieheni kanssa, ja mies kyllä tyydyttää minut oikein mielellään mutta minä en saa koskaan tehdä miehelleni yhtään mitään. Hän kyllä nuolee ja nai minulle elämäni orgasmit muttei anna minun tehdä itselleen mitään, ei anna ottaa suihin tai edes koskea hänen kaluunsa. Hän kyllä sanoo saavansa itselleen tarpeeksi tyydytystä, kun hän tyydyttää minut mutten oikein enää kehtaa uskoa, kun hädin tuskin antaa edes koskea itseään.
Onko mieheni oikeasti haluton vai miksei hän anna minun tyydyttää itseään kuten hän tyydyttää minut? N27
Kommentit (6)
Ei kaikki tykkää.
Itse seurustelin useamman vuoden miehen kanssa (oli siis aikuinen, ei mikään teini), ja hän ei tykännyt mistään pippelileikeistä. Oli tosi hyvä panemisessa, elintä ei tarvinnut "houkutella" seisomaan.
Parasta seksiä. Itse en tykkää myöskään mistään nuolemisista ja suihinotoista. Olen varmaan vähän alkukantainen: eihän mitkään ihmisapinatkaan ota toisiltaan suihin ennen yhdyntää.
Ihan kaipaan tuota miestä. Hän osasi ottaa naisen, eikä vaan lirputellut tai halunnut tulla lirputeltavaksi. Itse asiassa en itse enää tykkää seksistä, koska se on niin monilla miehilläkin mennyt oraaliseksiksi. En tykkää pelleillä, ja siksi olen jättänyt seksin taka-alalle elämässäni. Yäk, en tykkää suihinotosta.
Monet miehet, kuten minäkin, ovat niin herkkiä ettei nainen voi oikein tehdä mitään kun jo tulee. Ja se tuntuu nöyryyttävältä kun sitten ei voi itse tehdä mitään pariin tuntiin. Älkääkä sanoko että aina mies voi jotain tehdä, sillä kysymys on vastahormoneista miehen kehossa. Ehkä hänellä on juonoja kokemuksia aiaisemmin ja haluaa nyt tehdä sillä tavalka, että pystyy kontrolloimaan itsensä koko ajan. Näin minäkin nykyään teen. Mutta minun kumppanini ei valita kun olen valaissut asiaa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut muutaman vuoden mieheni kanssa, ja mies kyllä tyydyttää minut oikein mielellään mutta minä en saa koskaan tehdä miehelleni yhtään mitään. Hän kyllä nuolee ja nai minulle elämäni orgasmit muttei anna minun tehdä itselleen mitään, ei anna ottaa suihin tai edes koskea hänen kaluunsa. Hän kyllä sanoo saavansa itselleen tarpeeksi tyydytystä, kun hän tyydyttää minut mutten oikein enää kehtaa uskoa, kun hädin tuskin antaa edes koskea itseään.
Okei, otsikon aloittaja ei tykkää tuosta, mutta näin miehenä olisi mielenkiintoista tietää että kuinka moni nainen tykkäisi että mies on tuollainen, ja kuinka moni ei.
Näitä asioita kun ei valitettavasti ole taidettu tutkia missään.
Kyseessä on "miehesi" ja tämä oikein "nai" sinulle orgasmit?? Kylläpä arvostat miestä todella paljon, kun naimisesta on kyse. Eipä ihme, jos mies ei anna kohta mitään.