Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hullu idea lahjoittaa 1 300 €:n veronpalautus yh-äidille?

Itse en tarvitse
19.08.2016 |

Loppuvuodesta tulee kuitenkin tulospalkkioita sen verran, että en tarvitse tuota veronpalautusta. Ajattelin helpottaa yh-äidin joulujärjestelyjä, koska heillä näyttäisi olevan raha aika tiukassa.

Mitä mieltä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvä ajatus, ainakin tiedät että rahat menee tarpeeseen.

Vierailija
2/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävien alkoon ja röökiin upottaa. Mieluummin lapsille raitis joulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole missään nimessä hullu idea, mutta kannattaa hieman etukäteen jutella tuon ihmisen kanssa. Oletan, että et halua mitään vastapalvelukseksi tuosta lahjasta, mutta katuisitko jälkikäteen, jos lahjan vastaanottanut äiti käyttäisikin koko summan uuteen design-laukkuun tai lomamatkaan? En nyt siis epäile, että hän noin tekisi, mutta ainahan tuollaiset mahdollisuudet kannattaa ottaa huomioon. Toinen vaihtoehto on tietenkin hankkia esim. S-ryhmän lahjakortteja suurella summalla.

Vierailija
4/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😙

Vierailija
5/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hullu idea lainkaan.

Anna ehdottomasti käteisenä, ei maksuna tilille. Nimittäin jos kyseinen henkilö on toimeentulotuen piirissä raha menee hukkaan koska ottavat huomioon tulona. Lahjan kohde ei siis hyötyisi siitä mitään ylimääräistä.

Kaikki yli 60 euron summat huomioidaan tulona laskelmassa.

Voi kun minulle joku olisi antanut tuollaisen summan kun lapset olivat pieniä ja olin työtön.

yh joka toimeentulotuen piirissä

Vierailija
6/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hullu idea.

Saat liikaa palkkaa. Mene pomon puheille että voisiko sitä alentaa ja näin firman kulut pienenisi ja myynti lisääntyisi ja voisi palkata sen yksinhuoltajan töihin.

Mene ja nosta tuo ylimääräinen raha ja laita palamaan enemmin kuin annat kenellekkään.

Vierailija
7/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hullu idea lainkaan.

Anna ehdottomasti käteisenä, ei maksuna tilille. Nimittäin jos kyseinen henkilö on toimeentulotuen piirissä raha menee hukkaan koska ottavat huomioon tulona. Lahjan kohde ei siis hyötyisi siitä mitään ylimääräistä.

Kaikki yli 60 euron summat huomioidaan tulona laskelmassa.

Voi kun minulle joku olisi antanut tuollaisen summan kun lapset olivat pieniä ja olin työtön.

yh joka toimeentulotuen piirissä

Olethan pärjännyt ilmankin tuota ylimääräistä joten kaikki hyvin.

Vierailija
8/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet ihmisen ja tiedät, että raha menee hyvään niin sitten ok.

Mutta jos annat ihmiselle rahaa, se on hänen rahaansa etkä voi varsinaisesti määräillä, että sillä tehdään ihana joulu perheelle.

Joillekin ihmisille itse pärjääminen on myös niin tärkeä kunnia-asia, että tuo voi loukata.

Kaunis ajatus, kunhan toteutus on mietitty.

Vierailija
9/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ajatus. Mitähän lahjan saava perhe ajattelee tästä. Voi olla haastavaa, vaikka tarpeeseen onkin. Jäävätkö ns. ikuisuuden velkaan tai vastalahjan kanssa painiskelemaan. Tai lopun ikää jotain hyvittämistä miettimään.

Jos lahjan annat, on tärkeää, että annat vilpittömästi ja pyyteettömästi, että myös lahjan saava sen ymmärtää.

Kannustan hyviin ja rakastaviin tekoihin 💛

Vierailija
10/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, katsokaa yhdessä ostettavat viinit, röökit, sikarit - ja Tallinan laiva ;)

Vierailija
11/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tosi kiva ajatus ja osoittaa sun olevan todella antelias ihminen. Toivon sulle kaikkea hyvää ja kaunista!

Vierailija
12/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea, katsokaa yhdessä ostettavat viinit, röökit, sikarit - ja Tallinan laiva ;)

.....liika viini ja uskottomuus ..jos yh-äiti uskoton voi oll...avioero raastavat riidat lasten kuullen..lapset huostaan yh puukko selässä ensiapuun...ja kaikki tämä kun joku halusi vaan auttaa rahalahjalla..

Vierailija
13/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on tosi kiva ajatus ja osoittaa sun olevan todella antelias ihminen. Toivon sulle kaikkea hyvää ja kaunista!

Miksi ei mene auttamaan tätä yh:ta. Pesisi pyykkiä, siivoaisi.Viettäisivät laatuaikaa syysmetsässä. Kävisivät kävelyllä jne.

Kovin helppo ratkaisu heittää setelitukolla ja vain sen takia että saa paremman unen kun on muka "auttaja".

Vierailija
14/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan pärjännyt ilmankin tuota ylimääräistä joten kaikki hyvin.

Niin pärjää tuo ap:n kaavailema yh-äitikin.

Vierailija
15/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei mene auttamaan tätä yh:ta. Pesisi pyykkiä, siivoaisi.Viettäisivät laatuaikaa syysmetsässä. Kävisivät kävelyllä jne

Kovin helppo ratkaisu heittää setelitukolla ja vain sen takia että saa paremman unen kun on muka "auttaja".[/quote]

Mikäs kommentti tää oli? Upea ajatus ap:lta, ei tuo ihan kaikilta onnistuisi koska 'mun raha'!

Vierailija
16/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei mene auttamaan tätä yh:ta. Pesisi pyykkiä, siivoaisi.Viettäisivät laatuaikaa syysmetsässä. Kävisivät kävelyllä jne.

Kovin helppo ratkaisu heittää setelitukolla ja vain sen takia että saa paremman unen kun on muka "auttaja".

En mahda mitään, mutta tämä saa minut huvittuneeksi. Kun itse olin totaaliyh, olisin kyllä ihmetellyt, jos joku olisi tullut sanomaan, että menkää te metsään niin minä pesen sinun pikkarit ja menkkalakanasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme