RIpsipidennyksistä silmät verestäviksi. Uskaltaako otattaa enää uusia pidennyksiä?
Onko kellään kokemusta asiasta?
Neljä kertaa ehdin laitatuttaa kunnes tällä 4. kerralla tuli todella pahan näköiset silmät. Olin selkeästi sille liimalle allerginen.
Uskaltaisiko sitä vielä mennä otatuttamaan sellaiseen paikkaan, jossa käytetään eri liimaa, vai ovatkohan silmät jo herkistyneet kaikille liimoille?
Kommentit (8)
Miksi edes kysyt? Noista liimoista ovat jotkut saaneet oikein kunnon allergiset reaktiot. Jos minulle tulisi "pahan näköiset silmät" tuollaisen turhakkeen takia, en paljoa miettisi, laitanko enää. Ei sillä, että muutenkaan laittaisin.
Hoh hoijaa. Mietis nyt itsekin... Et tietenkään ota enää missään mitään ripsien pidennyksiä. Voi luoja mitä tallukaa porukkaa taas.
En kyllä missään nimessä itse riskeerais. Ei ne silmät ainakaan kauniimmiksi muutu punaisina ja verestävinä ja tulehtuneina. Ja voi saada vakavampiakin silmäoireita.
Pitääkö tuota edes oikeesti kysyä? Ei tietenkään kannata ottaa, koska olet jo herkistynyt. Voit herkistyä seuraavallekin aineelle. Ja saada reaktioita muistakin kemikaaleista, kuin ripsiliimasta. Sitten jokapäiväinen elämä voikin olla jo yllättävän hankalaa.
Joo eikun laitat vaan. Kyllä tekoripset pitää olla muuten näyttää syöpäpotilaalta. Vasta kun silmät muurautuu umpeen nii alat käyttää kertakäyttöripsiä
Kiitos vastauksistanne! Enpä uskalla mennä enää laitattamaan.
ap
Ne tuttavat joilla on ripsienpidennykset nii kaikki näyttävät itkuisilta , aina! 😟 Korostuu oikeun kun on supervolyymiripset.
Kauneus on katsojan silmissä mutta minusta ripsien volyymi saisi olla matalampi, varsinkin jos on vaalea iho ja hiukset. Ja tuo punertavasilmäisyys ei ole minusta kaunista.
No en tosiaan laittais . Noi muutenkin tuhoaa omat ripset.