Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä aina haukutaan miehet jotka seurustelevat nuoremman naisen kanssa?

Vierailija
18.08.2016 |

Mikä siinä on niin kamalaa, jos reilu kolmekymppinen mies on 20-vuotiaan naisen kanssa? Onko tämäkin sitä "av:lla haukutaan kaikki" juttua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vain yksi haukkuja, ikis eli ns. ikäerohullu, joka kirjoittelee niitä aloituksia. Ne tunnistaa jo sävystä ne sen tyypin jutut. 

Vierailija
2/7 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koskaan ei voi olla toisinpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitäisi haukkua nämä naiset, minun mies on yli 20 vuotta minua vanhempi, eli voisi olla isäni.

Vierailija
4/7 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri. Tämä on juuri sitä "av:lla haukutaan kaikki" -juttua, eli nähdään haukkumista sielläkin, missä sitä ei ole ja keksitään av:laisten olevan jotain mieltä, vaikka se ei pidä paikkaansa.

Vierailija
5/7 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kirjoittelijoista on hieman vanhempia naisia, jotka kokevat nuoret naiset ja heidän kanssaan seurustelua haluavat miehet uhkana.

Vierailija
6/7 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kirjoittelijoista on hieman vanhempia naisia, jotka kokevat nuoret naiset ja heidän kanssaan seurustelua haluavat miehet uhkana.

Mä oon kylläkin nuori nainen ja pidän ajatusta vanhemman miehen kanssa seurustelusta kuvottavana. Myös suurin osa vanhemmistakin naisista ovat varmasti nuorena joutuneet huomattavasti vanhempien ukkojen ahdistelemiksi. Joten en usko, että kukaan kadehtisi meitä nuoria naisia siitä, kun limaiset ukkelit kuolaa meidän perään.

Vierailija
7/7 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiksen tunnistaa ikäeroaloituksista, joissa on aina myös otsikossa piste. Sekopää, joka ei pääse oman elämänsä tragediasta ylitse. Ei kannattaisi lukea, eikä varsinkaan reagoida mutta tyyppi luottaa siihen, että palstalle aina ilmaantuu uusia lukijoita, jotka eivät häntä trollina tunne. Ilmeisesti jokainen pienikin kommentti siihen suuntaan, että 20-vuotiaat ovat bimboja vamppeja, ruokkii tätä hänen omassa parisuhteessaan epäonnistumisen kieltämistä. Siksi tekee jääräpäisesti uusia aloituksia samasta asiasta vuodesta toiseen. Mt-tapaus ihan selkeästi mutta jos jumittuu suruun, eikä halua apua, ei siinä kukaan voi auttaa. Surullista. On varmaan aika yksinäinen ihminen.