Maalivahti Solo Hopen murrettu Icloud ja revittelykuvat julkisuuteen.
Maalivahti Solo Hope oli ottanut itsestään todella intiimejä pimpslootakuvia ja joku näppynaama oli murtanut hänen tilinsä.. Nyt pimpsakuvat ovat julkisesti netissä. Onko pakko niitä pillukuvia ottaa kännykällä ?
Kuvitelkaapa itsenne Solo Hopen saappaisiin. Varmasti kiva mennä kiskalla käymään :D
Kommentit (9)
Onkohan Hope Solo Hanin ja Leian tytär?
Yksi niistä ohjeista joita olen koittanut sukulaisille kertoa on se että ei IKINÄ sellaisia kuvia puhelimella joita ei kehtaa näyttää vaikka isoäidille.
Vaikka sitä osaisikin vääntää asetukset siten että ne kuvat ei mene johonkin pilveen niin silti joku saattaa ryöstää sen puhelimen ja sitten se onkin ryöstäjästä kiinni mitä kuville käy.
Solo Hope on tunnettu revittäjä ja revalla potkiva.
Hope Solo on se maalivahti, ihan eri tyypit kyseessä.
En ymmärrä tota revittely-sanaa tässä yhteydessä ollenkaan, eiks se oo levittelyä? Revittelystä tulee mieleen sellanen kiskominen että häppäreistä kiinni ja kaikin voimin riuhdotaan. Ajatuskin sattuu. :(
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Hope Solo Hanin ja Leian tytär?
Nauroin tälle! Tosiaan, pitäsi enää tietää, että kuka joku never heard Solo Hope on. Mutta toisaalta ei hirveästi jaksa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi niistä ohjeista joita olen koittanut sukulaisille kertoa on se että ei IKINÄ sellaisia kuvia puhelimella joita ei kehtaa näyttää vaikka isoäidille.
Vaikka sitä osaisikin vääntää asetukset siten että ne kuvat ei mene johonkin pilveen niin silti joku saattaa ryöstää sen puhelimen ja sitten se onkin ryöstäjästä kiinni mitä kuville käy.
Ikävintä on, että nykyään uusimmissa järjestelmäkameroissakin on langattomia yhteyksiä ja ties mitä...
Itse en kyllä ota kamerallakaan mitään arveluttavia kuvia, mutta silti harmittaa.
No mitäpä noista kuvista. Kova mimmi ja kuuma pillu. Symppis nainen myös.
Älä toki linkkiä laita.