Voisiko joku auttaa Ticket vs. Reimatec mitoitusasioissa?
Millainen tuntuma teillä Ticketin kevättakkeja ostaneilla on, vastaako mitoitus näissä kahdessa merkissä toisaan.
Aiemmasta Ticketin kokemuksesta tiedän, että mitoitus voi olla ihan tuotekohtaista, joten apua tarvittaisiin näiden kevättakkien kohdalla.
Olin ajatellut hankkia takit
92 cm pitkälle (2½ v.) koko 104 cm (tämä koko on Reimatecista käytössä)
116 cm pitkälle pitkäkätiselle koko 122 cm.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (7)
Minä en sitä ainakaan löytänyt niiden nettisivuilta. Meillä on talvihaalareina reimatec ja ticket ja mietin kumman ostaisin nyt keväthaalariksi.
http://www.ticket2heaven.dk/home.aspx?lang=en
päämarkkina-alueilla. Ticket kuitenkin tekee joitakin välikausihaalarieriä mm. Suomeen ja Norjaan. Niitä myyvät tietääkseni vain Bam-Bami, Aapiskukko ja Pikkuväki. Jokaisella noista on omat värinsä. Samaa väriä ei siis ainakaan toistaiseksi ole löytynyt useasta liikkeestä.
nekin. Ainakin Uwe on yhtä iso mitoitukseltaan kuin Ticketin haalari. En osaa verrata Reimatecin takkiin, koska niistä minulla ei ole kokemusta. 92-senttiselle kokeilisin kokoja 92 cm ja 98 cm. Luultavasti ostaisin sen pienemmän.
Isommallekaan tuskin tarvitsee tuota kokoa, mutta kokeilkaa varmuuden vuoksi.
do_ve:
Olin ajatellut hankkia takit
92 cm pitkälle (2½ v.) koko 104 cm (tämä koko on Reimatecista käytössä)
116 cm pitkälle pitkäkätiselle koko 122 cm.Mitä mieltä olette?
Me ostettiin 110cm Uwe ja se on isompi kuin esim. Reima Casualin samankokoinen talvitakki.
Pakko kai raahautua lasten kanssa sovittamaan.
Tuo hihan pituus on meillä vaan se kriittiinen, eli usein joudun ottamaan kokoa isomman, jottei ranteet vilkkuisi parin kuukauden päästä.
Oli pakko mitata ;).Meillä on siis Exitin rainset.
Ostin juuri pojalle Ticketin takin.Hän on 114cm ja otin 122cm.Sopivan reilu mielestäni.Samanlainen mitoitus kuin Reimalla.