En pysty arvostamaan pomoani joka on v*tun mulkku
Haista paska jos luet tämän kyyläävä kyrpäidiootti. En todellakaan pidä sinua minään. Siedän sinua vain täysin näytellen teatteria, oikeasti ajattelen, että olet pikkumainen ulisija. Vedä vielä vähän tuota linjaa niin vain katson silmillesi räjähtävää sontaa.
Kommentit (10)
Ihan kuin puhuisit mun pomosta.:D
Onneksi on ollut tämän vuoden poissa. Toivottavasti ei palaa. Koko työyhteisö on voinut hyvin ja kaikki ylimääräinen draama on poissa. Pelottavaa kyllä miten yksi ihminen saa aikaan monta soppaa.
Tsemppiä ap!
Ota yhteyttä luottamusmieheen ja selvitä, onko esimiehen käytös epäasiallista. Purkauksestasi päätellen ongelma olet kuitenkin sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Purkauksestasi päätellen ongelma olet kuitenkin sinä itse.
Jep, juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä luottamusmieheen ja selvitä, onko esimiehen käytös epäasiallista. Purkauksestasi päätellen ongelma olet kuitenkin sinä itse.
Saahan sitä purkaa vitutustaan mieluummin tänne kuin päin pomon naamaa. Sanoinhan jo, että teatterin kyllä osaan.
Ap
Pomoiksi usein päätyy kusipäitä, sukupuolesta riippumatta.
Monestako mulkusta sulla on kokemusta?
Onkohan meillä ap:n kanssa sama pomo?
Itsekin vedän roolia ja teatteria, mutta todellisuudessa mua ällöttää ja tunnen vihaa sitä tyyppiä kohtaan. Tyypillinen narsisti.
Pyysikö tekemään työsi, vai mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Pyysikö tekemään työsi, vai mikä on ongelma?
No tauoista.... Kuitenkin työt tulee tehtyä ja en mä sillä, saahan pomo sanoa, mutta mä saan pitää ja pidän sitä siitä hyvästä mulkkuna, sillä en halua kokea olevani mikään orjuutettu pikkunappula. Nyt joku pomo tulee inisemään, mä sanon, älä inise, en muuta mielipidettäni muuksi siitä, että työelämästä orjuutusta tekevät ovat mulkkuja. Vaikka olisi miten tämän päivän trendi. Surkea trendi ja sen sais tunkea perseeseensä.
Ap
Olenko sen silmätikku, se sanoi minulle eräästä asiasta, jonka se väitti sanovansa muillekin jos tarvii, mutta minulle syntyi tunne, että ei kun se sanoi asiasta minulle siksi, että halusi ottaa mut silmätikukseen.