Lue keskustelun säännöt.
Inhottava aavistusolo. Pian tapahtuu taas.
Kommentit (4)
Juuh, minäkin näin tänään tarot-korteistani surua, paljon surua...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eksynyt pieru se siellä vaan muistuttelee olemassaolostaan. Let it free.
Sama juttu. Toivottavasti ollaan väärässä.