Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvissyöjät! Miten teette hernekeiton?

Vierailija
17.08.2016 |

Teen huomenna. Sopiiko sekaan härkäpapurouhe vai laitanko soijarouhetta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan vaan kuivattuja herneitä, vettä, sipulia, sinappia ja suolaa.

Miksi herneiden kanssa pitäisi vielä olla papuja tai soijaa?

Vierailija
2/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan kokeillut soijarouhetta tai vastaavaa, oon aina laittanut vaan porkkanaa tms :D 

Inhosin aina niitä lihaversioita niin ei jotenkin tullut edes mieleen kokeilla jotain "lihaisaa" korviketta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö koskaan semmoista perinteista vihreähernekeittoa. Minusta se oli pahaa lihaversiona ja se on pahaa kasvisversioina. Erilaisia papu- ja linssikeittoja kyllä menee paljonkin.

Vierailija
4/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan sipulia, valkosipulia sekä porkkanaa ym. vihanneksia, mitä nyt sattuu olemaan sekä mustapippuria ja suolaa.

Vinkki: Pesto sopii loistavasti hernekeiton sekaan! Pestoa saa myös vegaanisena.

Vierailija
5/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö koskaan semmoista perinteista vihreähernekeittoa. Minusta se oli pahaa lihaversiona ja se on pahaa kasvisversioina. Erilaisia papu- ja linssikeittoja kyllä menee paljonkin.

Miksi vaivauduit vastaamaan ketjuun? Ap ei mielestäni kysynyt syökö joku hernekeittoa.

6/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivattuja herneitä liotettuna yön yli. seuraavana päivänä keitto runsaassa vedessä, sipulia suolaa, porkkanaa, lihaa.Nam! eikä mitään ylimääräisiä sörsseleitä sekaan.

Vierailija
7/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä oon tehnyt jauhelihaan, mut huomenna tulee kasvissyöjä kylään niin ajattelin että tarvii jonkun lihankorvikkeen sekaan... Kiitos vastauksista 😊 ap

Vierailija
8/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan sinne sekaan vihreitä linssejä ja toisinaan porkkanaa. Ei mitään rouheita. Nuo linssitkin on periaatteessa ihan "turhat", koska herneet ja mausteet ois sinänsä ihan riittävä yhdistelmä.