Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Mikset sä käytä minihametta niinkuin muut tytöt"

Vierailija
17.08.2016 |

Poikaystävä haluaisi että käyttäisin minihametta mutta itse tuntisin oloni todella vaivaantuneeksi sellaisessa. Mikä olisi kompromissi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut tytöt :---D

Vierailija
2/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siksi koska minulle tulisi sellaisessa vaivaantunut olo." Mitä vikaa on totuuden sanomisessa? Se on aika hyvä lähtökohta parisuhteelle noin ylipäänsä muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihame on out, ei niitä käytä nykyisin juuri kukaan.

Eli se niistä "muista tytöistä".

Vierailija
4/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, että se, joka haluaa sitä käytettävän käyttää sitä itse.

Oletko itse kertonut, että et pidä minihameitten käyttämisestä?  Jos jatkaa urputtamistaan, niin laita se minihmake seuraavan kerran kun tapaatte hänen kavereitaan, ja vilauttele ( jätä myös pikkarit pois.) Eiköhän hän sitten ala arvostaa sitä, että käytät pidempiä hamosia.

Voisitko käyttää minihametta, kun olette kahden kesken?

Vierailija
5/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäköhän? Tietty laitat minihameen kun poikkis haluaa!1 Mietis nyt itse hetken oikeaa vastausta;D

Vierailija
6/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa, että tunnet olosi sellaisessa vaivaantuneeksi / alastomaksi / whatever, etkä osaisi käyttää sellaista. Sinä päätät pukeutumisestasi ja sinun ei tarvitse suostua kompromisseihin, jotka eivät tunnu sinusta hyvältä.

-Mies

Vierailija
7/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

buahahah! Kukaan ei käytä minihametta :D Käytä kotona. 

Vierailija
8/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sopiva kompromissi, että sä et käytä, jos et kerran halua. Pukekoon itte hameensa.

Vierailija
9/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka edes käyttää enää minihameita!? Joo, käytän mäkin joskus kynähameita, maximekkoja tai jotain muita mekkoja, mutta en kyllä minihameita vaikka kuka niin "vaatisi" :D tiedän paljon naisia, jotka eivät tykkää ylipäänsä mekoista/hameista ja se on ihan jokaisen ihmisen oma asia.

Vierailija
10/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika helmeltä tuo poikaystävä noiden "kun muutkin tytöt" -argumenttiensa kanssa. Jos alkaa inttämään aiheesta vielä sen jälkeen kun olet perustellut oman kantasi (eli että minihameessa olosi on vaivaantunut), niin pistä poikaystävä suosiolla vaihtoon.

Vierailija
11/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun exältä. Olisi pitänyt olla korkkarit, minihame ja tissitoppi. Valitsin tennarit, farkut ja t-paidan ;)

Vierailija
12/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva kompromissi on että laitat idiootin kiertoon.

Vierailija
13/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi sinä mieheltä pukua.

Vierailija
14/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen olosuhteissa minihame,nyt ei vaan ole kovin käytännöllinen.Kysy poikaystävältäsi,pukeutuisiko hän shortseihin syksyllä,vain sinun mieliksesi? Imoroi vaikka sitten kotona se minihame ja korkokengät päälläsi..

Vierailija
15/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillakin. Kompromissi on ollut se, etta kaytan normaalisti mita itse haluan, ja joskus jos mennaan treffeille jonnekin laitan hanen mielikseensa minihameen ja saappaat tms. josta han pitaa. Tai sitten pidan niita paalla kotona, ainakin sen aikaa etta ne vaatteet lahtee paalta ;) Myos se auttaa etta laittaa mustat sukkahousut alle niin ei oo niin alaston olo. Mutta aika harvoin pistan tuollaiset vaatteet paalle, yleensa han saa tyytya siihen mita on ja tyytyykin, ja myos kehuu jos "normaalit" vaatteet nayttavat kivoilta. 

16/16 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin vaikka trimmata ne. kun tääl jo vastaukset tuli.