Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, exää ahdisti ja halusi erota, nyt pikkuhiljaa ollut merkkejä...

Vierailija
17.08.2016 |

Että haluaa nähdä, olla yhteydessä, tulee lähelle yms. Aluksi se tuntui ihanalta, nyt mulla iski kuin salama kirkkaalta taivalta joku ahdistus. Että se jättää minut uudelleen, jos alan mihinkään. En osaa edes selittää tätä, kaipaan häntä toisaalta ja toisaalta tuntuu etten jaksa nähdä...todella ristiriitaista. En haluaisi pistää täyttä stoppiakaan, koska en tiedä. Mutta en jaksa koko lopunelämää miettiä koska taas ahdistuu ja lähtee pois. Mitään varmuutta tähän ei ole, mutta epäilen että kun kerran oli valmis luopumaan miksei ole toistekin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toisaalta rakastan ja nautin näistä merkeistä, kun hän tulee lähelle, halaa, ottaa kädestä, pienin askelin, mutta toisaalta mua ärsyttää koko ihminen ihan helv...sti kun oli valmis luopuun ja pilaamaan kaiken ihanan mikä välillämme oli!!

Miten itse pääsen tästä yli?

ap

Vierailija
2/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä tavalla me muka voidaan auttaa? En tajua 😨

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko uudelleen lämmitettyihin suhteisiin. Yleensä niitä erotaan uudelleen.

Vierailija
4/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sua oikein neuvoa kun itse olen vähän samanlaisissa tunnelmissa.

Oliko exällä suhde toiseen teidän aikana vai miksi halusi erota? Toisaalta ymmärrän jos ahdistaa, että haluaa ottaa vähän etäisyyttä, mutta ei pidä olettaa, että toinen on odottamassa kun haluaa palata entiseen.

Vierailija
5/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut hakeutumista lääkäriin?

Vierailija
6/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itselle kävi se, että tulin jätetyksi toistamiseen. Tilanne siis vastaava. Sen jälkeen keräilin itseäni pitkään ja on ollut vaikea luottaa miehiin ja suhteeseen.. Joten mieti tarkkaan, voi käydä taas huonosti.

Vierailija
7/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta paria,jotka yrittivät uudelleen ja onnistuivat! Jos teillä on vielä tunteita toisianne kohtaan,niin miksei voisi katsoa opitteko tauosta jotain 😄

Vierailija
8/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuilevat ukot on ihan viimesiä, en koskis pitkällä tikullakaan.

Vierailija
9/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sua oikein neuvoa kun itse olen vähän samanlaisissa tunnelmissa.

Oliko exällä suhde toiseen teidän aikana vai miksi halusi erota? Toisaalta ymmärrän jos ahdistaa, että haluaa ottaa vähän etäisyyttä, mutta ei pidä olettaa, että toinen on odottamassa kun haluaa palata entiseen.

Ei ole suhdetta suuntaan eikä toiseen. Oltiin liian läheisiä ja tarvitsi omaa tilaa ja aikaa, ja teki tuollaisen ratkaisun. Eihän tähän toki kukaan osaa auttaa, mutta tosiaan minua ahdistaa nyt se etten tiedä pitäisikö antaa mahdollisuus vielä kaiken jälkeen vai ei. Satutanko sillä vain itseni niin kuin suurin osa?

ap

Vierailija
10/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itselle kävi se, että tulin jätetyksi toistamiseen. Tilanne siis vastaava. Sen jälkeen keräilin itseäni pitkään ja on ollut vaikea luottaa miehiin ja suhteeseen.. Joten mieti tarkkaan, voi käydä taas huonosti.

No sehän tässä on, ahdistaa itseä odottaa tuleeko uutta ahdistusta. Miten tälläisestä pääsee eteenpäin?

ap

Vierailija
11/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartu hetkeen ja elä päivä kerrallaan. Jos teillä on yhteisiä lapsia, niin koita vielä kerran!

Vierailija
12/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monta paria,jotka yrittivät uudelleen ja onnistuivat! Jos teillä on vielä tunteita toisianne kohtaan,niin miksei voisi katsoa opitteko tauosta jotain 😄

Tässä on se, että hänelle tauko saattoi olla hyväksi, minulle pahaksi. Olen hänen suhteensa varautunut ja epävarma. Hänen pitäisi vielä pontevammin näyttää tunteensa varmaan tai jotain. Mutta en tiedä.

ap

Vierailija
13/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tehdä niin kuin intuition ääni kertoo. Sen vaan tietää.

On vain nykyhetki, eilinen meni jo, huomista ei välttämättä tule.

Vierailija
14/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartu hetkeen ja elä päivä kerrallaan. Jos teillä on yhteisiä lapsia, niin koita vielä kerran!

Ei ole yhteisiä lapsia. Olen elänyt päivän kerrallaan, mutta eilen minulle iski jonkin sortin ahdistus, että en tiedä pystynkö sittenkään...en tiedä pitäisikö kertoa vai olla vaan hiljaa ja katsoa mitä tuleman pitää...

ap

Vierailija
15/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt hakeutumista roskakuskiksi?

Vierailija
16/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yrittäisin vielä niin ei tarvisi myöhemmin jossitella. Vanhukset ei yleensä kadu tekemiään asioita vaan tekemättä jättämiä.

Vierailija
17/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää tehdä niin kuin intuition ääni kertoo. Sen vaan tietää.

On vain nykyhetki, eilinen meni jo, huomista ei välttämättä tule.

Kyllähän se näin on :). Eiliseen asti se intuitio huusi mahdollisuutta, nyt joku ääni huutaa että ei kannata. No katsotaan mikä huomenna. Eipä tänään tarvitse mitään ratkaisuja tehdä.

ap

Vierailija
18/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yrittäisin vielä niin ei tarvisi myöhemmin jossitella. Vanhukset ei yleensä kadu tekemiään asioita vaan tekemättä jättämiä.

Olen kyllä samaa mieltä. Tehtyä ei pidä katua, vain tekemätöntä. Kiitos tämän muistuttamisesta. :)

ap

Vierailija
19/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oikein tällä hetkellä tiedä, onko tuo tosissaan kanssani vai ei.

Joten ehkä siitä syystä tämä fiilis, antaisin mahdollisuuden jos hän yrittäisi poikkeuksellisen kovin, mutta jos tulee näitä hetkiä etten sittenkään tiedä, niin silloin tulee tämä tunne... Erosta ei kuitenkaan ole kuin pari kuukautta.

ap

Vierailija
20/24 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa.

En tiedä mitä tehdä. Välillä exä on hyvinkin aktiivinen, haluaa tavata, pyytää joka paikkaan kanssaan, sitten semmosta kepeää flirttiä, pitemmälle ei ole menty.

Rakastan häntä yhä, mutta samaa mietin, rikonko itseni jos heittäydyn taas tähän, ja hän taas häipyy...