Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimon siskoa

Vierailija
17.08.2016 |

Himoitsen vaimoni siskoa. Uskallanko ehdottaa seksiä, vai kertooko se vaimolleni?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimaan vain..kyllä se siitä suttaantuu. Sustahan voi tulla sisarusten kiertopalkinto.

Vierailija
2/28 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jos olet jo naimisissa. Minun mieheni kokeili siskoani ennen kuin päätyi minuun. Kohdallasi siis se juna jo meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota kimppaa, varmaan molemmat innostuu.

Vierailija
4/28 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhtynyt säänöllisesti jo 18 vuotta. Nyt sen mies sairastui ja pukki on yksin käytössäni.

Vierailija
5/28 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mun pitää mennä koiran ulkoilutus reissulla käymään ja ehdottamaan pientä painia.

Vierailija
6/28 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimon siskot kiinnostaa...hmmm. Vastakaikuakin on havaittavissa, mutta mutta...

Vierailija
7/28 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen himoinnut nuorempana myös vaimon siskoa monet kerrat. Joskus sain pienessä pöhnässä kaikki meidät neljä miehensä kanssa samaan saunaan mökillä ja erektiossa oli peittelemistä...Kiihotti kyllä. En vain ole uskaltanut....Mieli tekisi enkä ole ihan varma etteikö hänenkin tekisi.Silmissä on ollut sellaista. Varsinkin siellä saunassa silloin,,.,

Vierailija
8/28 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäpä ei kiinnostas.

Vierailija
9/28 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen himoinnut nuorempana myös vaimon siskoa monet kerrat. Joskus sain pienessä pöhnässä kaikki meidät neljä miehensä kanssa samaan saunaan mökillä ja erektiossa oli peittelemistä...Kiihotti kyllä. En vain ole uskaltanut....Mieli tekisi enkä ole ihan varma etteikö hänenkin tekisi.Silmissä on ollut sellaista. Varsinkin siellä saunassa silloin,,.,

Jatkan vielä aiheesta. Sen  saunan jälkeen olen välillä kuvitellut sängyssä vaimon siskoa, kun hän ei peitellyt siellä yhtään mitään. Kerran olen kuullut  yöllä seinän läpi tahattomasti kun he naivat ja sepä kiihotti.

Vaimon veljen vaimoa olisin saanut kerran kauan sitten, kun tuli ihan yllättäen  tilaisuus. Hän ei olisi yhtään vastustellut...Silloin en vain uskaltanut ja on kyllä kaduttanut jälkeen päin. Oli silloin kuuma nainen.

Vierailija
10/28 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketäpä ei kiinnostas.

No mua ei kiinnosta. Sillä kun ei ole kiva luonne ollenkaan. Ei pidä antaa liiton ulkopuoliselle valtaa parisuhteessa.

Vierailija
11/28 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännöllisesti panemassa vaimoni siskoa, ihan parasta seksiä. Voi panna paljaalla kun ei ole taudin vaaraa.

Vierailija
12/28 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo kerran kiihotti kauheesti ku näin naapurin rouvan...juoksin sen luokse heti ja aloin vaa panna. Laukesin heti ja tää månen lähti messiin heti. Mentiin sen makkariin ja jotain imeskelyä samaan aikaan ku pantiin tosi rajusti.

Vierailija
13/28 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo kerran kiihotti kauheesti ku näin naapurin rouvan...juoksin sen luokse heti ja aloin vaa panna. Laukesin heti ja tää månen lähti messiin heti. Mentiin sen makkariin ja jotain imeskelyä samaan aikaan ku pantiin tosi rajusti.

Avaa hieman lisää, siis tämä naapurin rouva on varmaankin vaimosi sisko?

Vierailija
14/28 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väärin jos kumpikin haluaa

Vierailija
15/28 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen unelmoinut vaimon siskosta ja 20 vuotta. Toivotaan että saan rohkeutta ehdottaa seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
16/28 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Mutten ole halausta pidemmälle uskaltanut mennä.

Vierailija
17/28 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vain kuvitella millainen nainen antaa siskonsa miehelle.. Riskeeraa oman sisaruutensa horoillessaan. Ja miehen joka tämän tekee, pitäisi ymmärtää mitkä panokset kyseessä. Noh, meitä on moneen lähtöön ja tällä palstalla varsinkin...

Vierailija
18/28 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kävi muijansa siskoa panemassa ja ero tuli kun jäi kiinni

Vierailija
19/28 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Ukissa nykyää muija asuu

Vierailija
20/28 |