vaimon siskoa
Himoitsen vaimoni siskoa. Uskallanko ehdottaa seksiä, vai kertooko se vaimolleni?
Kommentit (28)
Et jos olet jo naimisissa. Minun mieheni kokeili siskoani ennen kuin päätyi minuun. Kohdallasi siis se juna jo meni.
Ehdota kimppaa, varmaan molemmat innostuu.
Olen yhtynyt säänöllisesti jo 18 vuotta. Nyt sen mies sairastui ja pukki on yksin käytössäni.
Kai mun pitää mennä koiran ulkoilutus reissulla käymään ja ehdottamaan pientä painia.
Kyllä vaimon siskot kiinnostaa...hmmm. Vastakaikuakin on havaittavissa, mutta mutta...
Olen himoinnut nuorempana myös vaimon siskoa monet kerrat. Joskus sain pienessä pöhnässä kaikki meidät neljä miehensä kanssa samaan saunaan mökillä ja erektiossa oli peittelemistä...Kiihotti kyllä. En vain ole uskaltanut....Mieli tekisi enkä ole ihan varma etteikö hänenkin tekisi.Silmissä on ollut sellaista. Varsinkin siellä saunassa silloin,,.,
Vierailija kirjoitti:
Olen himoinnut nuorempana myös vaimon siskoa monet kerrat. Joskus sain pienessä pöhnässä kaikki meidät neljä miehensä kanssa samaan saunaan mökillä ja erektiossa oli peittelemistä...Kiihotti kyllä. En vain ole uskaltanut....Mieli tekisi enkä ole ihan varma etteikö hänenkin tekisi.Silmissä on ollut sellaista. Varsinkin siellä saunassa silloin,,.,
Jatkan vielä aiheesta. Sen saunan jälkeen olen välillä kuvitellut sängyssä vaimon siskoa, kun hän ei peitellyt siellä yhtään mitään. Kerran olen kuullut yöllä seinän läpi tahattomasti kun he naivat ja sepä kiihotti.
Vaimon veljen vaimoa olisin saanut kerran kauan sitten, kun tuli ihan yllättäen tilaisuus. Hän ei olisi yhtään vastustellut...Silloin en vain uskaltanut ja on kyllä kaduttanut jälkeen päin. Oli silloin kuuma nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ketäpä ei kiinnostas.
No mua ei kiinnosta. Sillä kun ei ole kiva luonne ollenkaan. Ei pidä antaa liiton ulkopuoliselle valtaa parisuhteessa.
Käyn säännöllisesti panemassa vaimoni siskoa, ihan parasta seksiä. Voi panna paljaalla kun ei ole taudin vaaraa.
No joo kerran kiihotti kauheesti ku näin naapurin rouvan...juoksin sen luokse heti ja aloin vaa panna. Laukesin heti ja tää månen lähti messiin heti. Mentiin sen makkariin ja jotain imeskelyä samaan aikaan ku pantiin tosi rajusti.
Vierailija kirjoitti:
No joo kerran kiihotti kauheesti ku näin naapurin rouvan...juoksin sen luokse heti ja aloin vaa panna. Laukesin heti ja tää månen lähti messiin heti. Mentiin sen makkariin ja jotain imeskelyä samaan aikaan ku pantiin tosi rajusti.
Avaa hieman lisää, siis tämä naapurin rouva on varmaankin vaimosi sisko?
Itse olen unelmoinut vaimon siskosta ja 20 vuotta. Toivotaan että saan rohkeutta ehdottaa seksiä hänen kanssaan.
Minä myös. Mutten ole halausta pidemmälle uskaltanut mennä.
Voi vain kuvitella millainen nainen antaa siskonsa miehelle.. Riskeeraa oman sisaruutensa horoillessaan. Ja miehen joka tämän tekee, pitäisi ymmärtää mitkä panokset kyseessä. Noh, meitä on moneen lähtöön ja tällä palstalla varsinkin...
Kaveri kävi muijansa siskoa panemassa ja ero tuli kun jäi kiinni
Naimaan vain..kyllä se siitä suttaantuu. Sustahan voi tulla sisarusten kiertopalkinto.