Kysymys NAISILLE jotka harrastavat anaaliseksiä
Annatteko miehen panna paljaana peppuun? Jos annatte saako laueta sisään? Valuuko mälliä pitkään aktin jälkeen? Kyselen koska mies haluaa anaaliseksiä paljaana. Itseäni ällöttää ajatus mällisestä perseestä. Kannattaako suostua miehen vuoksi?
Kommentit (27)
Mies ei laukea perseeseen kun ei saa kunnolla rynkyttää. Hellästi panee, vetää ulos ja runkkaa loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällainen kuuluisi seksipalstalle?
Aihe vapaa.
Kannattaa. Se on tosi kiihottavaa. Molemmille.
En ikinä suostuisi ilman kondomia.
Jotkut naiset voivat tulla raskaaksi myös peppuseksistä... Googlatkaa. :D
Kuullostaa ällöltä en halua käydä spermapaskalla. Ap
Olen jo raskaana eli ei haittaa. Ap
Joo ja lopuksi nuolen kalun puhtaaksi.
Tottakai annan, tykkään itsekin. Ei meillä edes ole kumeja kotona, koska muu ehkäisy käytössä. Ei se sperma sieltä noin vaan valu, tulee pois kun vessassa käy. En itse edes huomaa sitä kuin siitä, että vatsa menee joskus sekaisin kun mies on lauennut peppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vauva vatsassasi ja haluat miehesi panevan sinua peppuun? Kullihan melkein koskettaa häntä. Miten pystyt katsomaan ikinä lastasi silmiin muistaessasi tapahtuneen? Aiotko ottaa lapsesi synnyttyään myös mukaan sänkyynne paneskellessanne?
Aatteles jos ap:n mies panis pimppiin, sehän olis vielä lähempänä vauvaa, silmään vois tökkästä! 😂
Lähempäna se kulli on kun pannaan perinteiseen tapaan pilluun. Ajatuksenkulkusi on melko häiriintynyttä
Annan panna paljaana,mitäs ihmeellistä siinä on? Ja saa lauetakkin. En ole huomannut että sitä erityisen kauaa sieltä tulisi,aika samanlaista kuin vaginaankin lauetessa. Miksi se mälli siellä perseessä haittaa jos ei muuten?
Nuorena minäkin annoin panna peppuun. Nelikymppisenä alkoi ulosteen pidättelyvaikeudet. En suosittele ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vauva vatsassasi ja haluat miehesi panevan sinua peppuun? Kullihan melkein koskettaa häntä. Miten pystyt katsomaan ikinä lastasi silmiin muistaessasi tapahtuneen? Aiotko ottaa lapsesi synnyttyään myös mukaan sänkyynne paneskellessanne?
Aatteles jos ap:n mies panis pimppiin, sehän olis vielä lähempänä vauvaa, silmään vois tökkästä! 😂
Näinpä, saattaa tulla vauvalle kuoppa päähän! Kannattaa muutenkin lopettaa eläminen raskaaksi tullessa :)
Vierailija kirjoitti:
Annatteko miehen panna paljaana peppuun? Jos annatte saako laueta sisään? Valuuko mälliä pitkään aktin jälkeen? Kyselen koska mies haluaa anaaliseksiä paljaana. Itseäni ällöttää ajatus mällisestä perseestä. Kannattaako suostua miehen vuoksi?
Mies ei halua paljaalla itsekään.
Lisään vielä että peppuseksi on ajankohtainen juuri tuon raskauden vuoksi. Kerrankin on tilanne ettei se satu yhtään ilmeisesti relaksiinilla vaikutusta asiaan. Joten voin harkita näitä anaalijuttuja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nuorena minäkin annoin panna peppuun. Nelikymppisenä alkoi ulosteen pidättelyvaikeudet. En suosittele ollenkaan.
Höpö höpö. Siellä pepussa on paitsi ei-tahdonalainen lihas, myös tahdonalainen. Olen harrastellut pitkään, ja lihasten hallinta vain paranee kun opettelee tuntemaan kehonsa ja miten sillä saa nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Loppuun asti saa mennä. Ei ällötä yhtään enempää sperma pyllyssä kuin pillussakaan sitäpaitsi se kiihottaa vaan lisää kun ukko on innoissaan pyllystä.
Eikö tällainen kuuluisi seksipalstalle?