Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En meinaa millään tajuta sitä, että työkaverini ei ole minusta kiinnostunut muuta kuin kaverina

Vierailija
16.08.2016 |

Olen korviani myöten ihastunut työkaveriini ja tämä on todella hirveää, kun häntä täytyy nähdä päivittäin. Lisäksi tämä mies on antanut käytöksellään sellaisia vihjeitä, että hänkin saattaisi olla minuun ihastunut, mutta hän ei kuitenkaan halua muuta kun kaveruutta. Huomenna on työpaikkamme kesäjuhlat ja pelkään sanovani jotain typerää humalapäissäni. Yritän kyllä rajottaa juomistani, mutta minusta tuntuu, että en pysty olemaan selvinpäinkään kun tämän miehen seura ahdistaa. Olisiko kellään jotain hyviä vinkkejä miten pystyisin käyttäytymään asiallisesti? Tai miten olette itse käyttäytyneet vastaavassa tilanteessa? Järkevä pysyisi ihastuksestaan kaukana, mutta minusta ei taida olla siihen..

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usealla mammalla on tuollainen ongelma. Sitten tulkitaan jokainen mahdollinen täysin viaton ele ihastumisen merkiksi. Sinä ainakin olet siinä voiton puolella, että tajuat että mitään ihastusta ei ole.

Vierailija
2/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sorru seksuaaliseen ahdisteluun, vaikka kuinka mieli tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusheilako se siellä taas? 

Vierailija
4/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää sulla on?

Vierailija
5/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat kuvan pimpulistasi kameralla, kesäjuhlissa viet miehen sivummalle, kiedot kätesi hänen ympärilleen, näytät kuvaa ja kerrot, että "tällaista olisi tarjolla"

Vierailija
6/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän töissäkin olla selvinpäin, vai juotko sielläkin, kun ahdistaa.

Vierailija
7/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Älä sorru seksuaaliseen ahdisteluun, vaikka kuinka mieli tekisi.

Joo, en ajatellut ahdistella.. Mutta pelkään että rupean jankkaamaan jotain typerää, tyyliin, "haluan puhua siitä oletko minuun ihastunut". Tiedän järjellä, että siitä ei ole mitään hyötyä, mutta kun tämä "tilanteemme" on jatkunut jo niin pitkään, että tulen kohta hulluksi. Ehkäpä voisin sikäli saada mielenrauhan, jos hän sitten suoraan sanoisi, että olen kuvitellut kaiken. Mutta nolaisin siinä vaan itseni. En vaan pysty olemaan kaveri hänen kanssaan, kun haluaisin suudella ja halata ja kaikkea muutakin.. Varsinkaan humalapäissäni en kestä tilannetta yhtään. Takokaa nyt järkeä päähäni, että nolaa itseäni totaalisesti..

Ap

Vierailija
8/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on epäselvää? Jos toinen ei ole sinusta kiinnostunut, sinulla ei ole oikeutta häneltä erityishuomiota odottaa.

Sama miehille ja naisille. Kaikenlainen ahdistelu on väärin ja sitten ahdistelijasta pidetään jos mahdollista vielä vähemmän.

Vierailija
9/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä on epäselvää? Jos toinen ei ole sinusta kiinnostunut, sinulla ei ole oikeutta häneltä erityishuomiota odottaa.

Sama miehille ja naisille. Kaikenlainen ahdistelu on väärin ja sitten ahdistelijasta pidetään jos mahdollista vielä vähemmän.

Kun itse on ihastunut/rakastunut, niin järki ei meinaa mahtua päähäni.. Ja tilannetta ei auta se, että tämä mies viihtyy seurassani. Hän hakeutuu aina viereeni ja seuraani, vaikka olemmekin isommassa porukassa. Jos hän pysyisikin minusta kaukana, niin minä pystyisin paremmin pysymään hänestä erossa..

Ap

Vierailija
10/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos koet jo valmiiksi ettet ehkä pysty hallitsemaan itseäsi humalassa, niin sitten lienee parasta pitää kokonaan alkoholiton linja.

Onhan se nyt todella epäasiallista ja noloa mennä jotain tuollaista sönköttämään...

Vierailija
11/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei aikuinen nainen osaa olla hölmöilemättä humalassa, niin vaihtoehto on ainoastaan olla selvinpäin...

Vierailija
12/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei hän ole kiinnostunut susta?

Vierailija
13/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tajua. Työkaveri on myöntänyt katsoneensa minua "himoiten", olen hänen mielestään "seksikäs" ym. Kuitenkin töissä välttelee ja on etäinen.

Vierailija
14/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika leppoisissa työpaikoissa porukka aikaansa viettää kun on tällaisia ongelmia :)

Vierailija
15/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tilanteemme" on jatkunut sen verran kauan, että jos hän haluaisi jotain muutakin kun kaveruutta, niin hän olisi tehnyt jo aloitteen. Oma ihastukseni paistaa varmaan kilometrien päähän, vaikka yritänkin sitä parhaani mukaan peitellä..

Mutta sitä en ymmärrä, että miksi ihmeessä hän haluaa olla seurassani, kaikille olisi helpompaa, jos hän pysyisi minusta kaukana..

Ap

Vierailija
16/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tilanteemme" on jatkunut sen verran kauan, että jos hän haluaisi jotain muutakin kun kaveruutta, niin hän olisi tehnyt jo aloitteen. Oma ihastukseni paistaa varmaan kilometrien päähän, vaikka yritänkin sitä parhaani mukaan peitellä..

Mutta sitä en ymmärrä, että miksi ihmeessä hän haluaa olla seurassani, kaikille olisi helpompaa, jos hän pysyisi minusta kaukana..

Ap

Hän pitää sua kivana kolleegana ja viihtyy seurassasi siksi. Hän varmaan ajattelee että

sinä tunnet samoin. Mies ei tiedä että mietit

ihan muuta mielessä ja se kun näytät

ihastuneelle näyttää miehestä että pidät

hänestä työkaverina ja hänkin pitää sinusta.

Tulee siksi seuraasi.

Vierailija
17/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan ap! Ei mikään kiva tilanne, jos sinulle ei riitä pelkkä tunteilla fiilistely. Oletteko molemmat varattujakin?

Vierailija
18/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli tyypillinen tapaus. Prinsessa istuu perseellään tekemättä mitään ja odottaa miehen hoitavan kaiken.

Vierailija
19/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en tajua. Työkaveri on myöntänyt katsoneensa minua "himoiten", olen hänen mielestään "seksikäs" ym. Kuitenkin töissä välttelee ja on etäinen.

Mä tajuan.. Työpaikkaromanssit kannattaa pitää visusti neutraalina työmaalla. Ja vaikka itse luulee että muut ei kemiaanne näe niin se saatetaan silti nähdä. Jos jotain on ollut teidän välillä niin ehkä tulkitsit sen oikein. Se ettei pidä selkeää silmäpeliä töissä ei nollaa kemiaa vaan se paikka ei ole hyvä

Vierailija
20/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hän pitää sua kivana kolleegana ja viihtyy seurassasi siksi. Hän varmaan ajattelee että

sinä tunnet samoin. Mies ei tiedä että mietit

ihan muuta mielessä ja se kun näytät

ihastuneelle näyttää miehestä että pidät

hänestä työkaverina ja hänkin pitää sinusta.

Tulee siksi seuraasi.

Olen miettinytkin, että eikö hän todellakaan tajua tunteitani.. Pakko hänen on kyllä tajuta. Meitä on kuitenkin aina lounailla yms. iso porukka ja aina hän haluaa olla vain seurassani ja kuuntelee minun (tyhmiä) juttujani yms. Jos pystyisin vaan olemaan kovana, niin välttelisin häntä huomenna. Mutta kun sydän sanoo toista ja haluaisin vaan olla hänen seurassaan.. Olen kyllä muutoinkin miettinyt, että pitänee lopettaa yhteisillä lounailla yms. käyminen..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme