Poikaystävä paiskoo aina hävitessään playstation-ohjainta
Tämä on varsinkin yöllä ärsyttävää jos minulla on seuraavana päivänä koulua. Miten saan hänet lopettamaan?
Kommentit (16)
Oletko ap kenties seuraava suuttumuksen kohde? :/
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tein joskus niin. Ratkaisu oli pitää käden ulottuvilla jotain pehmeämpää jota voi vapaasti paiskata jos hermot menee, kuten pyyhe.
T. Mies
awww
Älä vaan sano, että pelaa call of dutya?
Pimeä tapaus tuo voi olla. Vaikkakin vain kaksi ihmistä olen tuntenut, jotka paiskovat ohjaimia ja eivät osaa rajoittaa hermostumistaan, mutta kumpikin oli ihmisenä pelkkää paskaa. Toisesta tuli huumekeisari ja päätyi lehtiin asti ihmeteltäväksi ja vietti ison osa elämästään vankilassa. Toinen on vielä keskenkasvuinen, muttei senkään elämästä kehariluokkia ja tukitoimia ainakaan puutu.
Tuttu juttu - aikoinaan minulle muodostui isoksi kustannuseräksi joystickien, korppujen ja padien paiskominen ja pulveroiminen. Joskus valelin kaikki bensalla pihan puolella ja sytytin laitteet tuleen.
Haha vähän söpöä :D mee lohduttamaan ja anna vaikka hali?
Piilota pleikkari ja sano, että saa pelata, kunhan osaa taas käyttäytyä.
Onko tää se sama tapaus joka paiskoo kissaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuttu juttu - aikoinaan minulle muodostui isoksi kustannuseräksi joystickien, korppujen ja padien paiskominen ja pulveroiminen. Joskus valelin kaikki bensalla pihan puolella ja sytytin laitteet tuleen.
Ps. se tuohtuminen pelien ääressä meni niin pitkälle, että tuosta hajottamisesta tuli jossain vaiheessa eräänlainen rituaali ja rituaalin fokukseksi keksittiin kavereiden kesken jokin mielikuvitteellinen 'jumaluus', jolle nämä korput ja joystickit uhrattiin. Mahtanut naapureita tuolloin ihmetyttää ;)
Paiskoisin poikaystävää sillä ohjaimella joka kerta kun herättää mut tollasella.
Vierailija kirjoitti:
Pimeä tapaus tuo voi olla. Vaikkakin vain kaksi ihmistä olen tuntenut, jotka paiskovat ohjaimia ja eivät osaa rajoittaa hermostumistaan, mutta kumpikin oli ihmisenä pelkkää paskaa. Toisesta tuli huumekeisari ja päätyi lehtiin asti ihmeteltäväksi ja vietti ison osa elämästään vankilassa. Toinen on vielä keskenkasvuinen, muttei senkään elämästä kehariluokkia ja tukitoimia ainakaan puutu.
Ihme porukoissa pyörit. =O
Sanomalla, että aikuistu tai muuta omaan kotiisi riehumaan.
Miten olis vanha kunnon jäähypenkki?
Minä tein tuota myös nuorempana, kun pelasin paljon. Nykyään en pelaa enää mitään. Ja ei, en ole tippaakaan väkivaltainen:D
T: N24
Minäkin tein joskus niin. Ratkaisu oli pitää käden ulottuvilla jotain pehmeämpää jota voi vapaasti paiskata jos hermot menee, kuten pyyhe.
T. Mies