Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä paiskoo aina hävitessään playstation-ohjainta

Vierailija
16.08.2016 |

Tämä on varsinkin yöllä ärsyttävää jos minulla on seuraavana päivänä koulua. Miten saan hänet lopettamaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein joskus niin. Ratkaisu oli pitää käden ulottuvilla jotain pehmeämpää jota voi vapaasti paiskata jos hermot menee, kuten pyyhe.

T. Mies

Vierailija
2/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kenties seuraava suuttumuksen kohde? :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tein joskus niin. Ratkaisu oli pitää käden ulottuvilla jotain pehmeämpää jota voi vapaasti paiskata jos hermot menee, kuten pyyhe.

T. Mies

awww

Vierailija
4/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan sano, että pelaa call of dutya?

Vierailija
5/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat.

Vierailija
6/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeä tapaus tuo voi olla. Vaikkakin vain kaksi ihmistä olen tuntenut, jotka paiskovat ohjaimia ja eivät osaa rajoittaa hermostumistaan, mutta kumpikin oli ihmisenä pelkkää paskaa. Toisesta tuli huumekeisari ja päätyi lehtiin asti ihmeteltäväksi ja vietti ison osa elämästään vankilassa. Toinen on vielä keskenkasvuinen, muttei senkään elämästä kehariluokkia ja tukitoimia ainakaan puutu.

Vierailija
7/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu - aikoinaan minulle muodostui isoksi kustannuseräksi joystickien, korppujen  ja padien paiskominen ja pulveroiminen. Joskus valelin kaikki bensalla pihan puolella ja sytytin laitteet tuleen.

Vierailija
8/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha vähän söpöä :D mee lohduttamaan ja anna vaikka hali?

Vierailija
9/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota pleikkari ja sano, että saa pelata, kunhan osaa taas käyttäytyä.

Vierailija
10/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se sama tapaus joka paiskoo kissaa?

Vierailija
11/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu - aikoinaan minulle muodostui isoksi kustannuseräksi joystickien, korppujen  ja padien paiskominen ja pulveroiminen. Joskus valelin kaikki bensalla pihan puolella ja sytytin laitteet tuleen.

Ps. se tuohtuminen pelien ääressä meni niin pitkälle, että tuosta hajottamisesta tuli jossain vaiheessa eräänlainen rituaali ja rituaalin fokukseksi keksittiin kavereiden kesken jokin mielikuvitteellinen 'jumaluus', jolle nämä korput ja joystickit uhrattiin. Mahtanut naapureita tuolloin ihmetyttää ;)

Vierailija
12/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskoisin poikaystävää sillä ohjaimella joka kerta kun herättää mut tollasella.

Vierailija
13/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeä tapaus tuo voi olla. Vaikkakin vain kaksi ihmistä olen tuntenut, jotka paiskovat ohjaimia ja eivät osaa rajoittaa hermostumistaan, mutta kumpikin oli ihmisenä pelkkää paskaa. Toisesta tuli huumekeisari ja päätyi lehtiin asti ihmeteltäväksi ja vietti ison osa elämästään vankilassa. Toinen on vielä keskenkasvuinen, muttei senkään elämästä kehariluokkia ja tukitoimia ainakaan puutu.

Ihme porukoissa pyörit. =O

Vierailija
14/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla, että aikuistu tai muuta omaan kotiisi riehumaan.

Vierailija
15/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis vanha kunnon jäähypenkki?

Vierailija
16/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tuota myös nuorempana, kun pelasin paljon. Nykyään en pelaa enää mitään. Ja ei, en ole tippaakaan väkivaltainen:D

T: N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän