Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vittua!!!! Joku on itse pistänyt mun pyörää lukon ja säilyttää avaimia itsellään!!! Siis varastossa olevaan pyörääni on ilmestynyt jonkun toisen laittama lukko enkä pääse ajamaa!!!!!!

Vierailija
16.08.2016 |

En ole ajannut aikoihin ja tänään n. Puolituntia sitten olin lähdössä töihin ja huomasin että pyörääni on ilmestynyt rautainen kettinkin lukko jossa on siis munalukko. Minulla ei todellakaan ole mitään millä tuon rautaketjun saisi katki. Lukko on siis laitettu rungosta ja vedetty telineeseen, että ei pyörä varmasti lähde.

Okei tämäkään ei ole niin kauheaa. Istun nyt bussissa matkalla töihin, mutta enemmänkin ihmetyttää, että mitä helvettiä???
Lukko ei todellakaan ole mun laittama eikä kenenkään tutun. Naapuritkaan eivät ole niin läheisiä, että pilailisivat noin.

Siis miksi joku pistää minun pyörääni lukon???!!!

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautasaha tai voimapihdit ja lukko pois. Muista myös laittaa perinteinen heippalappu rappukäytävien ilmoitustauluille.

Vierailija
2/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pyöräsi jossain yleisessä varastossa niin, että se on ollut auki siellä, voihan tällöin olla, että joku on käyttänyt/käyttää sitä kuin omaansa. Tai sitten joku on vaikka kännissä baarissa tullestaan laittanut "oman" pyöränsä lukkoon mutta erehtynyt pyörästä. Tai sitten joku on yksinkertaisesti tehnyt kiusaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sä kans oma lukko, eipähän pääse varaskaan ajelemaan :D

Vierailija
4/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku vahingossa laittanut? Siis tarkoittanut laittaa omaan pyörään mutta sählännyt? Ei kai pyörän omiminen ainakaan noin onnistu jos sulla on omakin lukko siinä pyörässä. 

Laita iso lappu siihen vieraaseen lukkoon että tule ottamaan lukkosi pois pyörästäni! Muutoin ei auta kuin pyörävarkaiden harrastamat leikkurit.

Vierailija
5/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallaan tai meinaa käydä varastamassa kun saa tarpeeksi ison auton käyttöönsä?

Vierailija
6/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena varsinaiseen kysymykseesi, veikkaan Reinoa tai Ollia.

Vierailija
7/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on takuulla sählännyt, ei siinä muuten mitään järkeä ole.

Kyllä se kettinki menee timanttilaikalla poikki. Joko vuokraat sen konevuokraamosta tai lainaat joltain talon tai mökin omistavalta tutulta. Yleensä heiltä sitä työkaluvalikoimaa löytyy.

Sitten se heippalappu käytävään.

Toinen vaihtoehto on soittaa joka ovikelloa, näyttää kuvaa ja kysyä, onko tämä sinun laittamasi lukko?

Vierailija
8/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ostanut pyörän käytettynä, joka ehkä oli varastettu?

Vierailija
9/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on reilua. Taitaa olla niin, että "joku" on nyt ominut pyöräsi. Luullut ettei kukaan kaipaa. Osta tai lainaa jostain jotkut katkaisimet ja laita pyörä omaan luukkoon. Tai ota pyörästä kuva, ja heippalappu kaikille naapureille. Eiköhän syyllinen käy vapauttamassa pyörän korvat luimussa.

Vierailija
10/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on vaan yksi luonnollinen tapa ratkaista tää. Kaikki naapurit riviin ja järjestyksessä hakkaat niitä niin kauan kunnes joku tunnustaa.

Vierailija
11/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulttisaksilla (eli voimapihdeillä) irtoaa. Mutta eipä sellaisia viitsisi tietenkään hankkia siksi kun joku menee tekemään tuollaista kiusaa.

Vierailija
12/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pyöräsi varastettu. Minä tein kerran näin varkaalle. Varas vei kettinkinsä vähin äänin pois. Lukitsin etu- ja tkapyörän ja rungon telineeseen. Varas oli sahannut alkuperäisen lukon pois.

Vierailija
13/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa äkkiseltään että olet tosiaan ostanut varastetun pyörän/varastanut pyörän, tai joku luulee sinun varastaneen pyörän.

Vierailija
14/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ostanut pyörän käytettynä, joka ehkä oli varastettu?

Ja pyörän alkuperäinen omistaja sattumalta eksyi oikeaan pyöräsuojaan kettingin ja lukon kanssa, vai miten ajattelit pyörän päätyneen lukkoon?

Vierailija
15/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin. En itsekään ollut käyttänyt pyörää aikoihin kun äkkiä pitikin päästä satulaan enkä päässyt ajamaan vieraan lukon takia. Lopulta eräs naapuri ilmoittautui. En kyllä vieläkään ihan tajua sitä selitystä mutta oli ilmeisesti epäillyt että joku käy varastamassa meidän pyörävarastosta pyöriä ja siksi oli päättänyt pistää mun pyörään oman lukkonsa. Tosin sen pyörän olisi joku voinut halutessaan nostaa varastosta kun lukko oli vaan pyörän renkaassa kiinni... Että niin.

Vierailija
16/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs helvettiä. Laita isännöitsijälle viestiä tai soita, niin asia tulee hoidettua virallista kautta.

Vierailija
17/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on omittu. Mutta silti, osta melko vaikeasti murrettava lukko, laita se pyörääsi ja seuraile likkeitä pyörävarastossa.

Vierailija
18/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö pyörässäsi ollut lukkoa ollenkaan, vai onko omasi murrettu? Joku ehkä katsellut, että pyörä on hylätty kun ei ole ollut käytössä pitkään aikaan, ja ottanut käyttöön omine lupineen. Laittaisin ilmoitustaululle kuvan pyörästä ja käskyn poistaa lukon, tai rikot sen.

Vierailija
19/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olettanut, että fillarisi on hylätty ja ottanut sen käyttöön? Mistä olet sen ostanut? Eihän ollut varastettu?

Vierailija
20/64 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijältä tai huoltomieheltä löytyy voimapihdit takuuvarmasti. Soitto isännöitsijälle, ja joku tulee leikkaamaan lukon auki. Ei tässä mitään kyttäyskeikkoja tarvita.