Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut yli 100:ssa eri päiväkodissa töissä

Vierailija
16.08.2016 |

ja nuo ympärivuorokautiset on ihan kamalampia.
Niiden käyttötarkoitus on tyystin unohdettu.
Lapset viettää siellä enemmän aikaa kuin kotona.
Ovat vihaisia&väkivaltaisia.
Yksinhuoltajat tuovat lapset sinne yöksi voidakseen harrastaa seksiä.
Se suunniteltu vuorotyötä tekeville.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain yhden tapauksen, jossa lasta sai viedä vuoropäiväkotiin sosiaalisista syistä ja se tapahtui noin kuukauden ajan ennen kuin lapset huostaanotettiin. Muuten kyllä ovat vuorotyöläisten lapsia ainakin täällä suunnassa. Mutta siinä olet oikeassa, että lapset on siellä hurjia aikoja.

Vierailija
2/13 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta meni kiertää 100 päiväkotia? Kauanko olit yhdessä kerrallaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein myös päiväkotisijaisuuksia Seuren kautta parikymppisenä. Tätä en tuo koskaan pvk henkilökunnalle tietoon, mutta ikään kuin seuraan sivusta. Hirveästi on eroja. Toisissa päiväkodeissa ulkoillaan säällä kuin säällä. Jotkut hoitajat eivät jaksa pukea taaperoille kuriksia ja vilkkaat lapset ovat sitten kiukkuisia iltaisin. Henkilökunta ja kemia myös ratkaisee. Sama lapsi voi olla tietyn ryhmän hoitajien silmissä ihana vilkas pikkupoika ja toisessa ryhmässä taas hirveän haastava lapsi.

Vierailija
4/13 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sua ole vakinaistettu/pyydetty pidempiin sijaisuuksiin joita paljon tarjolla? Outoa... t.lto

Vierailija
5/13 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kelvannut minnekään pysyvästi?

Vierailija
6/13 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käyhän se jo aloitusviestistä ilmi miksi ei...

Vierailija
7/13 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset väkivaltaisia ja vanhemmat tuo päiväkotiin lapsensa että voi harrastaa seksiä. Työkaverit eivät jaksa noita tekosyitä kun ap ei tee työtään.

Vierailija
8/13 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoillessa olisi hyvä olla edes sen verran tietoa aiheesta ettei tee noin köpöjä virheitä kuin sinä, ap.

Vierailija
9/13 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi olla pitkiä päiviä päiväkodissa mutta yli 10h hoito lasketaan kahdekai päiväksi ja "päiviä" voi olla oliko se max 22/kk.

Joku tällainen sääntö ainakin täällä.

Lisäksi hoitoa vaan työvuorojen mukaan+yövuoron päälle saa nukkua (8h tai jotain kohtuullista)

Vierailija
10/13 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että ap ei osa luottaa kommenttikentän tekstieditoriin rivien pituuden määräämisessä, vaan hassusti pätkii rivit kappaleiksi itse? Ei luulisi olevan killerivirhe tuollainen. Helposti sitä oppii rivittämään tekstinsä kunnolla, kun antaa vaan olla itse pätkimättä.

Vierailija
11/13 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm...vaiettu asia josta hyvä puhua. Tämä yksinhuoltajien "salaisuus" on kyllä kaikkien tiedossa.

Vierailija
12/13 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön aineenopettaja. Voisinkohan päästä päiväkotiin töihin? Pidän lapsista ja lapset pitävät minusta. Omia lapsia minulla ei ole. 

Vierailija
13/13 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön aineenopettaja. Voisinkohan päästä päiväkotiin töihin? Pidän lapsista ja lapset pitävät minusta. Omia lapsia minulla ei ole. 

Kaverini opiskelee yleistä kasvatustiedettä ja hän työskentelee osa-aikaisena lastenhoitajana. Vakinaista duunia ei saa, koska pitää olla lähihoitajan paperit, jotta saisi vakiduunin. Helsingissä siis näin.

Opettajaksi pääsee vain lto joko kasvatustieteen kandin/maisterin tutkinnolla tai sosionomin (amk) tutkinnolla, jälkimmäinen ei voi olla eskariope. Ihan hyvä sinänsä, koska opettajilta odotetaan pienten lasten opetuksen ja kasvun tietämystä, isommat lapset ja aikuiset oppivat aika eri tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän