Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatella miehen käyttäytymisestä?

Vierailija
15.08.2016 |

Eli siis jutun juoni; ollaan tunnettu kesän alusta asti ja tutustuttiin yhteisen kaverin kanssa. Aluksi olimme kavereita, mutta juttu alkoi juhannuksena mennä hieman toiseen suuntaan. Tunsin jo hetken tunnettuamme joitain tunteita, ja juhannus sai mut varmaksi asiasta, olin ihastunut.
Tottakai olimme molemmat kännissä juhannuksena, mutta siitä juttu sai alkunsa. Emme tehneet mitään kummempia, mitä nyt pussailtiin ja hempeiltiin. Sen jälkeen alkoi viestittely ja tapasimme muutaman kerran kahdestaan ja juttelimme monta tuntia. No erään kerran sitten päädyimme sänkyyn juovuksissa.
Tämän jälkeen hän ei enää pitänytkään niin paljoa yhteyttä, ja kaverini kautta sain kuulla että hän oli jo aikaisemmin ennen juhannusta kertonut ettei halua seurustella.
Jatkoimme kavereina, minä kuulostellen että missä mennään.
Nykyään hän lähestyy vain humalassa, pitää hyvänä ja puhuu ihanasti, samallalailla kuin silloin juhannuksen jälkeen(erona tottakai että silloin hän oli selvinpäin).
En enää tiedä, onko hänellä kumminkin jotain tunteita, mutta ei uskalla vain heittäytyä juttuun vai olenko vain humalaseuraa?
Itse en haluaisi olla ensimmäinen joka tunteista alkaa puhumaan, sillä pelkään että rikon hyvän ystävyyssuhteen...
N26

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hyvän ystävyyssuhteen?

Se, että toinen lähestyy vain humalassa, ei kuulosta musta minkäänlaiselta ystävyyssuhteelta. Sori.

Vierailija
2/6 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte alkoholisteilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättele itse näistä kirjoittamistasi kohdista:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olimme molemmat kännissä juhannuksena...

...No erään kerran sitten päädyimme sänkyyn juovuksissa.

... kaverini kautta sain kuulla että hän oli jo aikaisemmin ennen juhannusta kertonut ettei halua seurustella....

Nykyään hän lähestyy vain humalassa...

Eiköhän tämä ole aivan selvä tapaus... siis tarkoitan että ei ollenkaan selvin päin mitään seurustelua.

Vierailija
4/6 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipano.

Vierailija
5/6 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kännipano ja et edes itse tajua sitä.

Vierailija
6/6 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsa kelpaa kännissä.