Miten "tyrehdyttää" maidon tulo?
Ei ole mikään ongelmien ongelma, mutta ketuttaa kumminkin tämä maito-juttu siinämäärin, että kaikki vinkit on tervetulleita. Ongelma siis siinä, että imetyksen olen lopettanut reilu 3kk sitten ja maitoa tulee vieläkin. Paino nousee just sen verran mitä syön epäterveellistä ja synnytyksen jälkeen painoinkin vaan pari kiloo ylimäärästä verrattuna ennen raskautta olevaan tilaan, mutta vauvavuosi on tuonut 14kg ylimääräistä. Ennen olen voinut syödä melkein miten tahdon eikä paino ole noussut, mut nyt kaikki tulee vyötärölle :( Kokeeksi aloin viimeviikolla tekemään kyykkyjä, vatsa- ja selkälihaksia, herkut pois, kävelyä kilometritolkulla, iltasyömiset pois ja sain pudotettuu 0,5kg, enkä löydä mitään motivaatiota jatkaa samaa rataa, kun vauhti on tuo ja jos repsahdan syömään karkkipatukan niin paino pomppaa ylös. Tiedän sisimmissäni, että tuo maidontulo on tähän osasyyllinen. Tein viimeviikolla jotain yrttisekotusta joka oli sen verran pahaa, että kaipaisin jonkun aitoa kokemusta sen tehokkuudesta..
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää liikkua enemmän niin saat syödä mitä tahansa.
Mä en tiedä voiko ihminen liikkua enempää, kun minä viimisen viikon jos ottaa huomioon, että pitää hoitaa samalla pientä lasta. :D juoksin myös paikallani melkein kaiken luppoajan mikä unohtu mainita.. Ennen raskautta olen saanut samalla tyylillä reilun kilon pois per viikko ja sillon söin hitosti enemmän kaikkea. :/
Sun pitää liikkua enemmän niin saat syödä mitä tahansa.