Olenko ilkeä? Tekisitkö saman itse?
Olen jo pitkään haaveillut siitä, että olisi ihanaa vain ottaa erittäin lihavalta lapselta tikkari, jäätekö, jne pois ja katsoa miten lihava lapsi reagoi tähän
Kommentit (17)
Jotakin henkisiä ongelmia sulla täytyy olla, jos saat tosiaan tuollaisesta tempusta jotain sadistista mielihyvää. Se nyt ei vain sinulle kuulu, miten kukakin lastaan kasvattaa. Ei se lihavuus tarkoita 100% samaa kuin kuolemantuomio.
Olet. En tekisi.
Mitä hyvää kuvittelet tuolla saavasi aikaan?
Olet ilkeä. En tekisi itse. Ei keneltäkään ihmiseltä saa riistää hänen omaisuuttaan, sen nyt pitäisi olla jokaiselle selvää!
No en tiedä voiko pahasti vajaaälyistä sanoa varsinaisesti ilkeäksi.
Mikä ihme ihmisiä nykyään vaivaa?
Joka toisella näyttää päässä viiraavaan jonnekin suuntaan.
Odotin jotain paljon pahempaa, etkä ole kuullut sanontaa, helppoa kuin viedä lapselta tikkari. Olen oikeasti tarvittaessa ilkeä,ja vittumainen. Olisit vaikka vienyt jonkun työpaikan kieroilullasi tai saanut jonkun vaille asuntoa. Et ole ilkeä, jos haluat olla, sinulla on pitkä tie, kieroilun ja manipuloinnin taidossa.
Se lapsi reagoi samoin,oli se lihava tai laiha.
Miksi haluat tehdä noin? Etkö kykene näkemään lasta läskien alta, esimerkiksi kortisonin turvottamaa syöpälasta?
Parempi olisi ottaa lihavilta vanhemmilta lapsi pois...
Eikö tuo hieman sairasta haaveilla ja tai pohtia, mitä todennäköisemmin puolustuskyvyttömän syyttömän lapsen kiusaamisesta? Ei lapsi ole valinnut osaansa reilusti ylipainosiena. - Syy on yleensä vanhempien laiminlyönn(e)issä. - Sanon yleensä, koska mm. myös jotkin lääkeaineet saattavat aiheuttaa turvotusta. Tai lapsen ylipainoisuuteen saattaa olla muitakin syitä kuin yksinkertaistaen vääräravitsemus.
Toki rehellisyyden nimissä on myönnettävä, että esimerkiksi Jenkeissä asuessani näin useitakin erilaisia mielikuvia herättäneitä äärimmäisen ylipainoisia, myös nuoria ja pienempiä lapsia. Jotain varmasti saattaisi monella kohtaa olla viisasta tehdä. Mutta lapsen mielivaltainen rankaiseminen tai kiusaaminen, pelkästään hänen kustannuksellaa todennäköisesti, tai mahdollisesti hänen vanhempien laiminlyönn(e)istä tai sellaisesta haaveileminen ei minusta ole se oikein ja kestävin tapa toimia.
Ole huoleti. Et ole ilkeä vaan tärähtänyt. Siihen voi saada apua.
Suosittelen sinulle ,että harkitse mitä kirjoitat.
Olet ilkeä kun piinaat meitä näillä surkeilla provoilla.
Minusta olisi ihanaa vetää sinua turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Parempi olisi ottaa lihavilta vanhemmilta lapsi pois...
Ai silloinkin kun lapsi on hoikka? Kuten mun 16v. poika 173/53. On aina ollut hoikka.
No mitenköhän yleensä lapsi reagoi tohon painosta riippumatta?
Ääliö.