Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin vihainen että tekisi mieli rikkoa kaikki ja hypätä ikkunasta

Vierailija
15.08.2016 |

Miten näitä vihantunteita voi oppia käsittelemään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile karjahtelua ja kirosanoja.

Tepsii mulla.

M

Vierailija
2/10 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tepsii mulla.

M

Ei mulla niin yhtään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tepsii mulla.

M

Ei mulla niin yhtään. Ap

Enemmän ääntä ja värikkäämpiä kirosanoja.

Mulle välillä naapurin eukko nauraa että "taisi pari päivää sitten joku asia taas mennä sulla mönkään".

Asuu 200 metrin päässä.

M

Vierailija
4/10 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko hyppiminen? Punnerrukset tai kyykyt?

Lähde ulos kävelemään tai juoksemaan.

Minulla auttaa kotityöt. Tosi harvoin nuo tunteet on minulla päällä.

Hyvä, että tiedostat tarpeen oppia käsittelemään vihan tunteita :)

Vierailija
5/10 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näitä vihantunteita voi oppia käsittelemään?

Meinaatko että asiat paranisivat esineitä ja paikkoja rikkomalla ja ikkunasta hyppäämällä?

Olisiko parempi olla kun asunto ja tavarat olisi hajalla ja makaisit sairaalassa vaikeasti vammautuneena? Mieti mikä ongelma varsinaisesti on ja mitä haluaisit muuttaa ja mitä sen eteen voit tehdä. Sitten suuntaat energian siihen sen sijaan että järjestät lisävaikeuksia teet itsellesi vielä pahemman olon.

Vierailija
6/10 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ne tunteet laukaisee, vai ihanko itsestään alkaa raivo?

Vierailija
7/10 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ola ihan luonnollinen asia, kuten vaikkapa jokin törppö joka ei tajua lopettaa jatkuvaa häirintäänsä; sellaisilla ei ole omaa elämää vaan päivät pyörivät muiden elämää eläessä. Sitten stalkkausta harrastaville tulee kotikutoisia pelkotiloja ja neurooseja kun heille ärähdetään. Hidasälyisyys.

Vierailija
8/10 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus huudan isoon ääneen kun olen yksin autossa. Kun tähän vihaan johtanut iso kriisi tapahtui, niin silloin huusin ja itkin myös suihkussa. En kuitenkaan halua, että naapurit alkaa ihmettelemään.

Olen ajatellut, että jos lähtisin juoksulenkille kun tämä vihan tunne tulee ja juoksisin itseni uuvuksiin, niin se helpottaisi. Mutta kun ei musta ole edes kävelylenkille nykyään.

Vierailija
9/10 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keskityn miettimään, mitn asiaa voisi parantaa, mitä sille voi tehdä ja mitn tästä eteenpäin.

Ja mun mielestäni ihmisellä on todella paha ongelma, jos "luonnolliset asiat" saa haluamaan rikkoa tsvaroita ja hyppimään ikkunasta. "Luonnollisten asioden" kohdalla oikea reaktioon yleensä kohauttaa olkapäitään ja siirtyä seuraavaan asiaan.

Vierailija
10/10 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä keskityn miettimään, mitn asiaa voisi parantaa, mitä sille voi tehdä ja mitn tästä eteenpäin.

Ja mun mielestäni ihmisellä on todella paha ongelma, jos "luonnolliset asiat" saa haluamaan rikkoa tsvaroita ja hyppimään ikkunasta. "Luonnollisten asioden" kohdalla oikea reaktioon yleensä kohauttaa olkapäitään ja siirtyä seuraavaan asiaan.

Minusta tämä viha mitä välillä tunnen, ei ole luonnollista. Tottakai sitä yrittää ajatella noin kuin sanoit, mutta vihan tunne on niin voimakas, että joskus se on pakko päästää ulos. 

8.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi