Nyt piti olla telinevoimistelua - tulee sen sijaan maailman tylsintä urheilua
Odotan vaan, että tuo tylsyys (golf) loppuisi ja alkaisi telinevoimistelu. Ehdin jo ajatella, että kiva kun telinevoimistelu tulee inhimilliseen aikaan ja jaksaa herätä huomenna töihin. Pah.
Kommentit (16)
Veikkaan kybää. Voin olla väärässä
Tämähän on erittäin mielenkiintoista ollut tänään. Voitto ratkeaa vasta viimeisillä lyönneillä. Voimistelua voit seurata areenastakin, siellä se tulee suorana.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on erittäin mielenkiintoista ollut tänään. Voitto ratkeaa vasta viimeisillä lyönneillä. Voimistelua voit seurata areenastakin, siellä se tulee suorana.
En saa toimimaan Areenaa jostain syystä telkkarissa tänään. Tässä pikkuläppärillä ei oikein näe.
En saa voimistelua näkymään, tai en löydä sitä edes tässä läppärillä.
Minä en saa ollenkaan esille sitä valikkoa, mikä siinä Areenan käyttöohjeessa on, vaatiiko se jonkun lisäosan?
Pystyykö kukaan auttamaan? En löydä mistään sitä mistä saisi noita muita lajeja katsottua suorana. Löysin ohjeen, mutta en löydä sitä sivua, mitä ohjeessa esitellään. Pääsen vain katsomaan sitä mitä kanavilta tulee ja jo menneitä lajeja. Tai kai se nyt edes alkaa sitten?
Tämä golf oli tosi jännä. Ratkesi vasta viimeisellä lyönnillä!
Katsotko yle areenan vai rio areenan kautta? Riosta näkee suorana joitakin lajeja,
Rio areena ei lähde toimimaan. Tästä linkistäkö pitäisi löytyä niitä suoria: https://rio-areena.yle.fi/
Toimiiko kellään toi Rio Areena? Mulla ei toimi ja jos toimii vähän niin pätkii koko ajan. Nettiyhteys on hyvä ja nopea muuten kotona.
Golf, tennis, nyrkkeily ja hevostelut on kylla jaaneet katsomatta, koska ovat niin tylsia. Purjehdus kans aika puuduttavaa. Maahockey ja rugby tosi mielenkiintoisia.
Mulla ei siis lähde käyntiin ollenkaan ainakaan, tuosta linkistä tulee joku epämääräinen YLE:n sivu, missä ei toimi yhtään mikään. Aiemminkin on ollut samanlainen. Otin adblockinkin pois päältä, ei auta.
No nyt se tulee telkusta joten unohda areena :)
Milloin se alkaa se telinevoimistelu, onko ne sanoneet? Piti alkaa tunti sitten.