Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokanopeja? Kerrotko opinnoistasi...

Vierailija
14.08.2016 |

Lähinnä kiinnostaa monialaisten/pom-opintojen työmäärä, demotunneilla on lähes täydellinen läsnäolopakko ymmärrettävästi, mutta tuleeko näistä paljon ylimääräistä duunia (ryhmätöitä, "läksyjä" ym.) luentojen/harkkojen ulkopuolelle? Pohdin keikkaduunin tekemistä ja arjen reaaliteetteja :) Kiitos, jos vastaat!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

C'mon... eikä ketään linjoilla, joka valaisisi onko edes toivoa muulle elämälle kuin opinnoille..

Vierailija
2/3 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO mä olin suorittanut avoimessa jo kasvatustieteen aineopinnot ja vapaavalintaiset. Käytännössä siis opiskelin monialaiset ja ainedidaktiset sekä kasvatustieteen syventävät ja jotain kieliopintoja ym muita pakollisia. Tein täyspäivätöitä luokanopettajana koko ajan ja valmistuin reilussa 2vuodessa. Ainoastaan harjoittelut olin opintovapaalla, muuten painelin yliopistolle iltapäivän ryhmiin, kun koulupäivät loppui aina yhdeltä (alkuopetusluokka). Meillä koulussa paljon opiskelijoita, jotka tekee sijaisuuksia, eli kannattaa ehdottomasti tehdä. Saa samalla jalan oven väliin. Meillä melkein kaikki uudet opet valitaan juuri näistä hyvistä sijaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti 2. Miten paljon noi monialaiset teetti töitä harkkojen ja luentojen lisäks?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän