Pojalleni tulossa avioton lapsi
Poikani on 26-vuotias ja alkoholi tuntuu maistuvan. Opiskelee kyllä ja tietääkseni on opintopisteitä karttunut ihan hyvin.
Nyt olen sitten kuullut huhun että olisi eräs tyttö täällä meidän pikkupaikkakunnalla olisi raskaana pojalleni. Poika ei hänen kanssaan seurustele. Tuo tuon tuostakin jonkun tytön kanssaan tänne harrastamaan yhtä harrastustaan. Pitäisikö minun nyt puuttua tähän ja kysyä pojalta. En tiedä tietääkö hän edes.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Isä, eli mieheni on kyllä olemassa. Hän vaan on sitä mieltä, että turhaan koko asiaa mietin. Ei usko juoruihin, eikä välitä niitä kuulla. Täällä vaan juorut pitää 97% paikkansa, ellei useamminkin. Ollaan kyllä läheisiä, mutta ehkä liiankin. Ettei poika valehtelisi kun on siinä niin tahattoman huono.. Enkä sitten itse viitsi toista niin kiusalliseen tilanteeseen saattaa. Mies kyllä oli jo soittamassa hänelle, kun ei jaksa pohdintaani kuunnella.
Ap
Anna miehen soittaa, jos et itse osaa kysyä. Ilman muuta on parempi selvittää asia, oli totuus sitten mikä tahansa.
Mun mielestä ap on tässä kiusallisessa tilanteessa enempi kuin poikansa, poika sentään tietää miten asian laita on mutta ap joutuu kohtaamaan juoruja. Entä jos joku kysyy ja ap ei tiedä miten asia on. Aika noloa. Ap vois suoraan kysästä pojaltaan onko huhuissa perää että pystyy sitten sanomaan miten asia on jos joku sattuu kysymään tai tulee hyvässä lykyssä onnittelemaan niin ei mene sitten ihan hämilleen. Tai sitten sanomaan että huhuissa ei ole perää jos niin on.
Huh. Mies soitti eilen, ja poika vaan nauroi ettei ole nähnyt koko tyttöä kesällä.. No, illalla laittoi viestiä ettei tiennyt koko raskaudesta, ja ettei tyttö osannut sanoa kumpi on isä, ja kaiken kruunuksi tämä toinen isäehdokas ei pojastani edes tiedä... On siis jo yli puolenvälin raskautta. Enpä nyt voi olla kovin iloinen jos ei kuitenkaan ole edes poikani lapsi... Ja vaikka olisi, niin antaako pojan edes nähdä, vai uskotteleeko tälle toiselle sitten 100% isyyttä. No sen kyllä näkee varmasti sitten lapsen ulkonäöstä.
Ap
Sitä vaan mietin, että eipä minulla ole juoruille mitään kuitattavaa edes. Paranee kai olla hiljaa vaan? Mietinpä vaan jos joku suoraa kehtaa kysyä.
Ap
EI ihme jos poika tekee mitä lystää, kun sinä et edes uskalla omalta pojaltasi kysyä, että onko lapsenlapsesi syntymässä.