Minkä teko ärsyttää?
Minkä välttämättömän asian tekeminen ärsyttää niin, että hermot menee jo ajatuksesta? Siis ei mitään voi kun kiukuttaa herätä aamuisin.
Meillä on sisarusten kesken mökki, jossa huussi. Oikean vessa tekeminen tuonne on kallista ja vaikeaa, todella korvessa. Käyttäjiä on paljon, joten se on tyhjennettävä usein. Inhoan sitä hommaa niin helvetisti, mutta pakko on jokaisen se tehtävä vuorollaan. Nytkin melkein niskakarvat pystyssä jo pelkästä ajatuksesta!
(ei juututa nyt arvostelemaan toisia tai ongelmia, ok?)
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
(ei juututa nyt arvostelemaan toisia tai ongelmia, ok?)
Älä viitsi! Väittely ja provoaminen on palstamammalle tärkeintä :D :D!!
Vaatteiden silittäminen on pakkopullaa.
Ikkunoiden pesu. Just pesin ruokailuhuoneen ikkunan ja vielä olisi keittiö edessä. Välillä piti tulla palstailemaan, kun alkoi niin ottaa hermoon.
Itse asiassa varsinainen pesu on mielestäni kivaa, kun työnsä jäljen näkee niin hyvin. Mutta se kaikki muu, aargh. Jos verhoja ei saa tarpeeksi sivuun, ne pitää ottaa pois ja VIHAAN verhojen ripustamista. Sitten pitää siirrellä painavia huonekaluja, nytkin edessä oli yksi lipasto, joka on niin painava, että oli pakko tyhjentää puoliksi ennen kuin sain tarpeeksi siirrettyä. Ja vielä viimeisimpänä, siinä ulkolasin avaamisessa on aina jotain ongelmia eli ei aukea suosiolla vaikka kaikki lukot on auki. Nykyisessä kämpässäni myös näemmä tuuleusikkunat on ruuvattu jotenkin niin, että niitä ei saa kokonaan auki ollenkaan eli ei saa kunnolla pestyä.
Olen kerran asunut sellaisessa asunnossa, jossa ei ollut mitään yllä mainittuja rasittavuuksia hidastamassa hommaa ja siellä pesinkin ikkunat 4-6 kertaa vuodessa.
Aina kun joutuu laittamaan herätyskellon soimaan iskee vitutus kun se saatana herättää kesken parhaiden unien.
Imurointi! Onneksi huusholliimme saapui uutukainen robotti-imuri, voi että on makoisaa katsella sitä työn touhussa ja itse rentoutua mukavasti sohvalla.
Youtubessa, spotifyssa jne. pakollisten mainosten kuuntelu/katselu. VIHAAN mainoksia. Se tunne, kun youtoubessa kajahtaa clearbluen mainos "olen raskaana.." alkaa melkein itselläkin itkettää, muttei suinkaan liikutuksesta.
lattiaviemärin peseminen jostain syystä