Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeänkö mennä kauppaan ostamaan pelkkää karkkia?

Vierailija
13.08.2016 |

Mitään muuta ostettavaa ei ole. Olen kuitenkin aikuinen. Vihanneksia ja hedelmiä on jääkaappi täynnä. Tekee vain mieli salmiakkia. Vai pitäisikö ostaa jotain säilyvää lumeterveellistä lisäksi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas.

Vierailija
2/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että olet aikuinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että olet aikuinen?

En varmaan henkisesti. Mutta pelkään, että kauppaan sattuu joku av-mamma, joka kohta raportoi että vanha ämmä kävi ostamassa eikä ostanut kuin herkkuja. 

Vierailija
4/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa vaikka jotain minitomaatteja, niin kassa eikä muutkaan ihmiset sitten ajattele pelkkää negatiivista sinusta. Jos ostaa vaikka vielä naistenlehden vielä kaiken lisäksi, niin kukaan ei arvaa mitään!!!1!!11!!

Vierailija
5/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olet ikinä onnistunut saamaan kyrpää? Vituttaa tällaisena pelkkää karkkia ostavana miehenä se, että vaikka uskallankin ostaa pelkkää karkkia, niin pillua en tule koskaan saamaan.

Vierailija
6/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit ovat aika turhaa. Montakohan vuotta tuosta on kun olen viimeksi ostanut.

Vierailija
7/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, en edes jaksa...sanoa....

Vierailija
8/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkit ovat aika turhaa. Montakohan vuotta tuosta on kun olen viimeksi ostanut.

Joo, tätähän tässä kysyttiinkin.

Vierailija
9/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täälläkin ihmetellään, miten aikuiset ostavat pelkkää karkkia. Mut jos meenkin makuuniin ja vuokraan elokuvan samalla, niin sitten kukaan ei ehkä ihmettele. Ap. 

Vierailija
10/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan. Ketään ei oikeesti kiinnosta mitä sä sieltä ostat, ja jos jotakuta sitten sattuukin kiinnostamaan niin miksi sun pitäisi siitä välittää? Aika tyhjä elämä saa olla jos jonkun toisen ostokset herättää suuria tunteita :')

Vierailija
11/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostin pelkkää karkkia ja vanhempi kassatäti kommentoi että "taitaa olla karkkipäivä" :o

Vierailija
12/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin hyvä provo! Minuakin oikein kiukuttaa vaikka onkin provo x). Ajatuskin siitä että joku olisi noin naurettavan säälittävä. Menen piruuttani ostamaan pelkkää kaljaa ja karkkia vaikka en niitä meinaa edes nauttia. Buahhahhaaa!

Vierailija
13/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn lähikaupasta monta kertaa viikossa ostamassa miehelle karkkia. (joo passaan häntä tiedän, mutta pidän siitä.) ja siellä on aina se sama myyjä, katsoo aina et taasko toi läski tuli ostaan karkkia. Useimmiten en edes syö niitä itse

Vierailija
14/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan ja osta samalla mullekkin. Jotain hedelmäkarkkeja kiitos.

Vierailija
15/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn lähikaupasta monta kertaa viikossa ostamassa miehelle karkkia. (joo passaan häntä tiedän, mutta pidän siitä.) ja siellä on aina se sama myyjä, katsoo aina et taasko toi läski tuli ostaan karkkia. Useimmiten en edes syö niitä itse

Olispa mullakin joku noin hieno nainen.

Vierailija
16/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta kuin maistat vaan ihan vähän ja jää sinne pussin pohjalle miehellekin jokunen. 

Vierailija
17/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olet ikinä onnistunut saamaan kyrpää? Vituttaa tällaisena pelkkää karkkia ostavana miehenä se, että vaikka uskallankin ostaa pelkkää karkkia, niin pillua en tule koskaan saamaan.

Mistä sä tiedät onko ap saanut kyrpää vai ei? Ja miten se tähän aiheeseen edes liittyy?

Vaikka lassukoille kai kaikki liittyy jotenkin pilluun ja sen saamattomuuteen. Ihan kaikki.

Vierailija
18/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa mullakin joku noin hieno nainen.

Olipa kiva kuulla :) yleensä kun tällaisia sanoo saa vain paskaa niskaan, että miksi alistut miehen tahtoon lopeta heti. Mut mä tykkään passata ja hemmotella mun miestä!

Vierailija
19/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aloittaja ole kertonut saaneensa kyrpää. Voi olla, ettei hän ole koskaan onnistunut saamaan.

Vierailija
20/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta kuin maistat vaan ihan vähän ja jää sinne pussin pohjalle miehellekin jokunen. 

Hahaa eipä sentään :D tuun hakemasta karkkia ja heitän pussin miehelle, siinä se syö ne itse ei mulle mitään jää :D ja ihan hyvä näin. Joskus syön muutaman itsekin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan