ekstrovertti mieheni halajaa jatkuvaa kommunikointia :(
Olen itse introvertti, enkä jaksaisi lässyttää koko ajan jotain samantekevää. Onko teillä muilla naisilla täällä samoja kokemuksia? Inhoan esim. turhanaikaista someviestittelyä kaikenmaailman pikkuasioista, Puhun mieluiten face to face ja silloin kun on jotain tärkeää asiaa. Aargh! Mieheni kyselee usein onko kaikki hyvin koska olen niin hiljaa. No kun mä tykkään hiljaisuudesta!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä te ihmiset otatte niin erilaisia puolisoita, että heidän pahaa tarkoittamattomat peruspiirteensä ärsyttävät?
Itsekin olen introvertti, mutta ei olisi tullut mieleenkään ottaa sosiaalisesti tunkeilevaa ekstroverttia puolisokseni. Enkä minä toisaalta olisi varmasti ollut hauskaa seuraa sosiaaliselle, joka haluaisi käydä eri paikoissa, tavata ihmisiä, jutella - ja minä haluan möllöttää sohvannurkassa hiljaa kotona :D
Hänellä on paljon muita hyviä ominaisuuksia, jotka pitävät mut suhteessa. Tämä on ainut asia joka ylittää mun ärsytyskynnyksen. En kuitenkaan halua häntä heittää menemään, sillä en ole tavannut yhtä kilttiä ja ihanaa miestä. I guess nobody's perfect...
ap
Annat sen viihtyä omissa verkostoissaan ja kavereiden kanssa riittävästi niin jaksaa olla sitten hiljempaa sun kanssa. Kokemuksesta tämä.
Vastaa sille someviesteissä vain emoticoneilla. Löytyykö sieltä sellaista shh-ikonia = sormi suun edessä. Pistä joka kysymykseen se ikoni. Mutta laita kerran myös sydämen-kuva ikoni, ettei turhaan ota pulttia.
Olen välillä itsekseni viihtyvä nainen. Olen kuitenkin aina ihastunut tyyppeihin, jotka ovat supersosiaalisia, hyviä tyyppejä. Minusta on rentouttavaa olla/ liikkua miehen kanssa, joka on kaikkien kaveri. Vastakohdat kiinnostaa, eli en haluaisi seurustella itseni kaltaisen ujon mietiskelijän kanssa.
Miksi ihmeessä te ihmiset otatte niin erilaisia puolisoita, että heidän pahaa tarkoittamattomat peruspiirteensä ärsyttävät?
Itsekin olen introvertti, mutta ei olisi tullut mieleenkään ottaa sosiaalisesti tunkeilevaa ekstroverttia puolisokseni. Enkä minä toisaalta olisi varmasti ollut hauskaa seuraa sosiaaliselle, joka haluaisi käydä eri paikoissa, tavata ihmisiä, jutella - ja minä haluan möllöttää sohvannurkassa hiljaa kotona :D