Mut saa nykyään punnita neuvolassa
Kommentit (9)
Minua ei punnittu neuvolassa synnytyksen jälkeen. Johtunee siitä, että olen silmämääräisesti aivan hoikka.
Oletan, että synnytyksen jälkeisistä neuvolakäynneistä on kyse? Jos olet raskaana, niin painonpudotus on aika raju raskausaikana.
Onneksi olkoon seitsemän kilon laihdutuksesta. Enää n. 40 kg jäljellä?
Vierailija kirjoitti:
Minua ei punnittu neuvolassa synnytyksen jälkeen. Johtunee siitä, että olen silmämääräisesti aivan hoikka.
Oletan, että synnytyksen jälkeisistä neuvolakäynneistä on kyse? Jos olet raskaana, niin painonpudotus on aika raju raskausaikana.
Onneksi olkoon seitsemän kilon laihdutuksesta. Enää n. 40 kg jäljellä?
Et oo koskaan kuullut sanontaa "alle 100 kiloiset punnitaan neuvolassa."? Ja painoa on pudotettavaa 10-15kg.
Ap
Mä taisin olla ap:n lisäksi ainoa, joka on tuon kuullut? T. nro 2.
Ihana sanonta, tiesin kyllä heti otsikosta, mistä puhut. Onnittelut onnistuneesta laihtumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana sanonta, tiesin kyllä heti otsikosta, mistä puhut. Onnittelut onnistuneesta laihtumisesta.
Kiitoksia. :) mennyt todella kivuttomasti, kun en ole muuta tehnyt kuin lisännyt ruokailukertoja, niin ei ole tullut ahmittua.
Ap
Jos oot ylipainoinen niin kyllä terveydenhuollon henkilöillä on siihen oikeus puuttua. Varsinkin jos puhuit siitä heille.