Onko tämä nyt sitten salasuhde tai sen alku?
Ollaan varatun miehen kanssa tutustuttu kesäkuun alussa ja sieltä lähtien viestitelty milloin enemmän, milloin vähemmän. Kerran tavattu ja silloin oltu myös sängyssä. Tunteet on kasvaneet ja yhteydenpito on ollut nyt tiuhempaa. Uudesta näkemisestä on ollut puhe. En pysty lopettamaan tätä koska olen niin hullaantunut.
Kommentit (18)
On se salasuhde jos mies on varattu.
Hyi kuinka alhaista ja irstasta mielten sekamelskaa!
Ei tuo ole suhde vaan omien tarpeiden tyydyttämistä. Mies käyttää sinua vain omiin itsekkäisiin tarpeisiinsa, joissa ei ole mitään tekemistä tunteiden kanssa, kuin sinun unelmissa.
Jos mies on varattu ja puoliso ei tiedä, niin mitä muuta se voisi olla kuin salasuhde?Pidä järki kädessä, mies haluaa kanssasi SALAsuhteen, ei oikeaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on varattu ja puoliso ei tiedä, niin mitä muuta se voisi olla kuin salasuhde?Pidä järki kädessä, mies haluaa kanssasi SALAsuhteen, ei oikeaa suhdetta.
Mies haluaa OIKEAN salasuhteen!!
Sinä vain oletat , että tuosta seuraa jotain suurempaa vaikka kyse on pelkästä seksistä. Viestit yms on vain miehen epärehellistä etenmistä ja saatavuuden ylläpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä vain oletat , että tuosta seuraa jotain suurempaa vaikka kyse on pelkästä seksistä. Viestit yms on vain miehen epärehellistä etenmistä ja saatavuuden ylläpitoa.
Täällä aina tiedetään kaikki varmasti :D
Joko päivitit itsesi facebookissa salasuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuna miehenä luulen jotain miehen ajatusmaailmasta tietäväni. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tiedän sinkkunaisena mitä muut sinkkunaiset ajattelevat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tiedän sinkkunaisena mitä muut sinkkunaiset ajattelevat. Ap
Minä tiedän, että te vain luulette tietävänne, sillä ei ole mitään standardia keskitietä, jota kaikki kulkisivat edes ajatuksissaan, anteeks nyt vaan kamalasti ;)
Heh... Kelpat vain panoksi..
Olet siis arvoton horo
Vierailija kirjoitti:
Heh... Kelpat vain panoksi..
Olet siis arvoton horo
Minusta taas ole ihan ihkunainen, kun olet kahden miehen housuissa;)
Typerä vedätettävä akka, sellainen ap on.
Eikö vapaat kiinnostu susta vai miksi oot varatun kanssa?
Helppo vedätettä, huorahtava akka.Toivottavasti miehesi tapaa uuden naisen, osottaa eron tulevan voimaan ja kusee päällesi.
Olet hullaantunut ajatukseen salasuhteesta.