Onko " pakko" suostua anaaliseksiin?
Meillä mies vonkuu jatkuvasti anaalia. Tosin sitä ei olla aikoihin harrastettu, koska minä en halua. Ensinnäkin se sattuu ja tuntuu todella epämiellyttävälle muutenkin. Hammasta purren olen joskus suostunut. Mutta onko miehen oikeutettua painostaa minua siihen, jos en halua? Minullehan siitä ei mitään iloa ole, vaan tuskaa. Lisäksi vielä peräpukamat vaivaavat, joten yhtään lisää vaivoja en halua. Menee tässä viimeisetkin seksihalut. Täytyy kai alkaa treenata pimppaa tiukemmaksi, jos se auttaisi asiaa.
Kommentit (7)
Jätä miehesi, jos ei sen verran kunnioita sinua!!
Kauhealta kuulostaa!
oma mieheni ei enää ehdottele,kun tietää että mä en tykkää,vaik joskus alkuaikoina sitä kokeiltiin ja oli ok,tuli sit vaan sellanen ällötys koko touhusta.
kyllä kumppanien tulee kuunnella ja arvostaa toistaan, ei joku ällö-epäluonnollinen analiseksi voi olla niin tärkeetä!
hänen vehjettään paljon isompi. Eihän se nyt hänen pieni pippelinsä voi miltään tuntua. Nyt alkaa entistä enemmän vituttaa koko homma. Eilen käytiin taas se perinteinen taistelu asiasta. Mulla meni koko fiilis, ja siihen jäi seksin harrastaminen ennen kuin ehti alkaakaan. Ei usko kerrasta jos sanon ei, vaan jatkaa jankutustaan loputtomiin. Tänään on sitten luultavasti luvassa mökötystä, kunhan ukko kotiutuu töistä. Mä en enää jaksa välittää, ihan kuin ei maailmassa suurempia murheita olisi.
lähestyä " se aika kuusta" kun niin tämä ärsytys ottaa vallan.
Hyvä lantiopohjalihasten kunto ja kontrolli tuntuu varmaan ihan yhtä hyvältä kuin peppu. Eihän siellä pepussa oo muuta kun se yks kiree kohta (sulkijalihas), mutta pimpsassa on enemmän tiukkaa lihassysteemiä, kun vaan vähän jumppaa.
Itse kyllä tykkään myös antaa peppua, mutta monesti mietityttää että onko se peppu miehille niin tärkee sen takia miltä se tuntuu, vai jostain muusta syystä. (Erotiikan anaalipainotteisuus nykyään, alistaminen, tai joku muu) Tähän asti oon saanut kyllä peppuiluista itsekin niin hyviä viboja, etten ole viitsinyt eettistä pohdintaa sen pidemmälle viedä ;-)
Mutta jos joskus rupee tuntuun pahalta fyysisellä tai psyykkisellä tasolla niin ihan varmaan loppuu meilläkin se touhu. Eikös seksin (ja muidenkin asioiden parisuhteessa) pitäis olla niinkuin molempia osapuolia tyydyttäviä juttuja?
siitä pitäisi nauttia molemmat
niin kuin rakastelustakin
-mici-
Jos haluaa peppua niin silloin haluaa peppua. Onhan se vähän tiukempi kuin pillu, mutta kyllä siinä enemmän se asia on kiihottava että saa työntää munan peppuun. Ei se siitä johdu että pillu olisi mukamas jotenkin löysä.
T:mies
eikä varsinkaan jos toinen painostaa. Suostuuko ukko siihen että sä työntelet sitä isolla dildolla perseeseen?