Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia liikuntakeskus lumo kuntosalista

Vierailija
11.08.2016 |

Minkälainen kuntosali liikuntakeskus lumo on? Onko halvat hinnat, tai vaihtoehtoisesti onko kertalippuja saatavilla? Onko laitteet 2000-lukua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät sitouttaa sinut ja kaverisi pitkäaikaiseen sopimukseen josta vaikea päästä irti. Tarjoavat lahjakortteja kun kutsut kaverit tutustumiselle ja sitten he kutsuu kavereita jotta saa lahjakortteja ja kaikkien pitäisi ottaa vuoden sopimus josta irtisanoudutaan hankalasti.

Vierailija
2/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kertalipun hintoja saatavilla, tai vaihtoehtoisesti onko asiakkuus pelkästään kausi- ja lahjakortin varassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuonne mitään kertalippuja taida olla, vaan pitää sitoutua jäseneksi ja maksella kuukausimaksuja.

Vierailija
4/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene lumoon, liian sekavaa kaikki.

Vierailija
5/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on 10 kerran kortti, hinnasto löytyy nettisivuilta: http://liikuntakeskuslumo.fi/lahti_miksilumo

Sali on siisti, mukavakin, ja laitteet nykyaikaisia. Kokemukseni mukaan asiakaskunta on suurimmaksi osaksi tavallisia ihmisiä, myös eläkeläisiä paljon. Siellä on tosi hyvä henki, mikä yllätti positiivisesti.

Pidemmistä sopimuksista en osaa sanoa, kun en ole hankkinut, mutta yleensä kannattaa pitää päänsä kylmänä ja kysyä yksityiskohtia. Nettisivuihin tutustuminenkin auttaa alkuun. Myynti ja salin toiminta pitää myös pystyä erottamaan toisistaan, eri ihmisethän niitä yleensä hoitaa.

Itse tykkäsin Lumosta kovasti, mutta salilla käynti ei vain juuri nyt sovi elämäntilanteeseen noita "kokeilukertoja" enempää.

Vierailija
6/7 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele tekemään pidempää sopimusta koska siitä eroon pääsy ei ole ollenkaan niin helpoa kuin sinun annetaan ymmärtää. Edelleenkään. Itse sain aivan tarpeekseni tuosta kusetuksesta enkä senttiäkään tule enää heille antamaan.

Vierailija
7/7 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riitti kirjoitti:

En suosittele tekemään pidempää sopimusta koska siitä eroon pääsy ei ole ollenkaan niin helpoa kuin sinun annetaan ymmärtää. Edelleenkään. Itse sain aivan tarpeekseni tuosta kusetuksesta enkä senttiäkään tule enää heille antamaan.

Jännä, että ihmiset ei vieläkään ymmärrä sopimuksia. Mikäli teet Fressille, Lumolle, Foreverille ym. sopimuksen joka kestää 12kk niin sopimus kestää tuon 12kk. Kannattaa miettiä, että haluaako ostaa sitovan sopimuksen. Jos ei ole valmis sitoutumaan, niin ottaa toisen vaihtoehdon... Onko se kusetusta, ettei itse pääsekkään eroon sopimuksesta jonka on sitoutunut ostamaan, ennenkuin sopimus on täynnä?

Esim. jos ostat pesukoneen 12kk maksuajalla josta maksat 1 osan kerran kuussa, niin onko se kusetusta, että joudut maksamaan pesukoneesta joka erän (12krt) ? :DD 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän