Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ip kerholla ei ollut vanhempien yhteystietoja eikä mitään selkoa toiminnasta

Vierailija
11.08.2016 |

Olipa turvaton olo. Lapseni meni ekalle ja tänään heti tarve ip kerhoon. Lapsille oli sanottu että oisko puhelinta mukana, jos se äiti siihen soittelee kun saat lähteä kotiin. Heillä ei kuulemma ollut mitään yhteystietoja eikä tietoa edes tiloista missä tulisivat olemaan. Ja infossa keväällä kehuivat miten soittavat jos lapsi ei tule kerhoon, valvottua toimintaa jne. Eivät edes ole kysyneet minä päivinä lapsi tulee kerhoon, aamulla vai/ja iltapäivällä? Että jos ei tule niin tietävät eikä tarvitse soitella jne. Todella kurjaa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin 7-v erityislapsi (ad/hd + muuta) oli kerran lähtenyt ip:stä kesken pois ja mennyt kotiin, eivät olleet edes huomanneet, että lapsi oli lähtenyt.

Vierailija
2/5 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg. Jotenkin sitä luottaa ip-toimintaan. Pitää varmaan alkaa eskarilaista kouluttamaan, että pärjää vuoden päästä sen ip:n kanssa. Ja hakea hoitovapaalla pari kk alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vanhempien yhteystiedot kysytään lomakkeella vanhemmilta ensimmäisten päivien aikana, sekä hoitoajat jne. Soita ip-kerhoon huomenna, jos sinulla on mieltä askarruttavia asioita. Selvitä numero rehtorilta jollet tiedä.

Vierailija
4/5 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa turvaton olo. Lapseni meni ekalle ja tänään heti tarve ip kerhoon. Lapsille oli sanottu että oisko puhelinta mukana, jos se äiti siihen soittelee kun saat lähteä kotiin. Heillä ei kuulemma ollut mitään yhteystietoja eikä tietoa edes tiloista missä tulisivat olemaan. Ja infossa keväällä kehuivat miten soittavat jos lapsi ei tule kerhoon, valvottua toimintaa jne. Eivät edes ole kysyneet minä päivinä lapsi tulee kerhoon, aamulla vai/ja iltapäivällä? Että jos ei tule niin tietävät eikä tarvitse soitella jne. Todella kurjaa..

Siihen syksyyn kannattaa ottaa lomaa. Olen joka syksy löytänyt koulun pihalta ja kadulta itkeviä lapsia jotka on "unohdettu" sinne. Kun ei tiedetä tarkkaan keitä haetaan... Kuopuksen koululla iltis on valtavan kadun toisella puolella, eikä sen yli ole ekaluokkalaisella vielä asiaa ominpäin.

Vierailija
5/5 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..mä olen itse päivähoidossa töissä,enkä saa lomaa koulujen loma aikojen ulkopuolella.joten lomalla olo koulun alettua ei onnistu.